کد خبر: 598144
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

کیهان:

پلیس با معترضان با عطوفت برخورد کرد

روزنامه کیهان نوشت: پاییز گذشته، جمهوری اسلامی به پلیس اجازه حمل سلاح نداد و خشونت‌های خیابانی که مورد حمایت همین دولت‌های مدعی غرب بود را با حداکثر سماحت و عطوفت مدیریت نمود.

پلیس با معترضان با عطوفت برخورد کرد
کد خبر: 598144
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان در مطلبی تنش بین ایران و آمریکا را بررسی ‌‌و تاکید کرده  اصطکاک بین دو کشور ایدوئولوژیک نیست‌. این روزنامه مدعی شده پلیس در اعتراضات با معترضان با عطوفت برخورد کرده است!

به گزارش کیهان، ما اگر همین الان بگوییم آماده‌ایم هرگونه نگرش ایدئولوژیک و آرمان‌گرایانه را کنار بگذاریم و همه هنجارهای نظام فعلی غرب را بپذیریم، مسئله ما با غرب حل نمی‌شود، چرا که همین الان عمده موارد اصطکاک میان ایران و غرب، ایدئولوژیک و آرمانی نبوده و از قضا عمده آنها با هنجارهای غرب هم تطابق دارد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: امروز با غرب چهار پرونده داغ داریم؛ فعالیت هسته‌ای، قدرت نظامی، نفوذ منطقه‌ای و حقوق بشر. ما در بالا‌ترین سطح اعلام کرده‌ایم تولید سلاح‌های کشتار جمعی را حرام می‌دانیم. در تلاش ایران برای دست یافتن به قدرت نظامی هم هیچ هنجار بین‌المللی کنار گذاشته نشده است. در مورد نفوذ خارجی هم ایران روابط عادی خود را با کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دارد و در هیچ‌کدام از آنها غیرمتعارف عمل نکرده‌ است. در بحث حقوق بشر هم، جمهوری اسلامی با شهروندان خود و شهروندان کشورهای دیگر هنجارهای شناخته شده را مدنظر داشته و برخورد غیرمتعارفی انجام نداده است. در همین قضایای پاییز گذشته، جمهوری اسلامی به پلیس اجازه حمل سلاح نداد و خشونت‌های خیابانی که مورد حمایت همین دولت‌های مدعی غرب بود را با حداکثر سماحت و عطوفت مدیریت نمود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها