سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شعار «زن زندگی آزادی» یک دروغ بزرگ از سوی آمریکا و متحدانش است

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با بیان این‌که شعار «زن زندگی آزادی» از سوی آمریکا و متحدان او یک دروغ بزرگ است، خاطرنشان کرد: اگر این کشورها به شعار زن آزادی اعتقاد داشتند امروز درگیر مشکلات عمیق و جدی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نبودند.

شعار «زن زندگی آزادی» یک دروغ بزرگ از سوی آمریکا و متحدانش است
کد خبر: 589633
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۰۹:۳۰:۰۰

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان سفر خود به استان صبح امروز در مراسم بزرگداشت روزهای ۹، ۱۲ و ۱۳ دیماه، با اشاره به اهمیت مقاومت ملت ایران در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی، اظهار کرد: ملت ایران در به زنگاه‌های مختلف در برابر تمام شبهات و فتنه‌ها ایستادگی کردند و بصیرت خود را در تبعیت از ولایت فقیه به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اهمیت معرفی و شناخت علامه مصباح یزدی، افزود: آیت الله مصباح در طول عمر با برکت خود همیشه پاسدار انقلاب اسلامی بود و با تمام ظرفیت پای رفع شبهات ماند و ایثارگرانه توطئه‌های شوم دشمنان علیه ارزش‌های اسلامی را با تبیین واقعیت‌ها خنثی کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که بصیرت‌افزایی و تبیین مواضع حق لازمه پیروزی در جنگ شناختی امروز است، گفت: دشمن می‌داند تبیین ارزش‌های اسلامی در تمام سطوح جامعه ایران اسلامی برای بقای کل استکبار جهانی تهدیدی جدی است.

جلیلی شهید حاج قاسم سلیمانی را از دیگر مصادیق عمارهای رهبری برای جهاد تبیین دانست و بیان کرد: مکتب حاج قاسم داشتن بصیرت و تبیعت محض از ولایت فقیه و ایستادگی در برابر فتنه‌های مختلف دشمنان دین و نظام اسلامی است.

وی با بیان این‌که شعار «زن زندگی آزادی» از سوی آمریکا و متحدان او یک دروغ بزرگ است، خاطرنشان کرد: اگر این کشورها به شعار زن آزادی اعتقاد داشتند امروز درگیر مشکلات عمیق و جدی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نبودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با به شهادت رساندن حاج قاسم در حقیقت خود را به تباهی نزدیک تر کرده است و گفت: ما امروز میراث دار اقتداری هستیم که مقاومت و بصیرت امثال حاج قاسم و آیت الله مصباح برای آن تلاش کردند.

جلیلی جدایی بین ملت و دولت را توطئه شوم دشمنان دین و نظام اسلامی در عصر حاضر دانست و بیان کرد: قرآن در چنین مواردی به مومنان سفارش می‌کند ببینید دشمن از شما چه می خواهد و آن را انجام ندهید و این وظیفه تمام افراد جامعه در سطوح مختلف است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱

    سعی کن کشور را از وضع بد اقتصادی نجات بدی

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها