کد خبر: 633674
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۱۷:۲۵:۰۲
| |

پرسپولیس به دنبال جمع آوری مستندات علیه استقلال

جنجال نقل و انتقالات تابستانی که علیرضا بیرانوند شکل داد همچنان ادامه دارد و اکنون به واسطه درخواست هواداران پرسپولیس، این باشگاه قصد دارد طبق لایحه حقوقی نسبت به شکایت از استقلال بابت مذاکره با دروازه‌بان شماره یک این تیم که در آن مقطع نیز تحت قرارداد سرخپوشان قرار داشت، از حقوق خود دفاع کند.

پرسپولیس به دنبال جمع آوری مستندات علیه استقلال
کد خبر: 633674
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۱۷:۲۵:۰۲

در پنجره تابستانی لیگ برتر خبری مبنی بر مذاکره استقلال با علیرضا بیرانوند شکل گرفت که در لحظات ابتدایی البته چندان جدی گرفته نشد. با این حال با گذشت چند روز و فسخ قرارداد شماره یک ملی‌پوش پرسپولیس این ماجرا جدی شد. موضوعی که حتی حجت کریمی مدیرعامل وقت استقلال نیز پیش از فسخ قرارداد رسمی بیرانوند به آن اشاره کرده بود و در گفتگوهایی از مذاکره جدی برای عقد این قرارداد جنجالی خبر داد و حتی در صفحه شخصی خود بارها به خبررسانی در این خصوص پرداخت و از سوی دیگر مدیران و مسوولان باشگاه نیز این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شد.

به گزارش ورزش سه، امروز نیز در مصاحبه‌ای که نظری جویباری داشته، به شکل واضحی از پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال در آن مقطع به علیرضا بیرانوند خبر داده است. او با اشاره به این موضوع که در جلسه مربوط به مذاکرات ابتدایی نیز حضور داشته، از پیشنهاد 50 میلیاردی یکی از هواداران این تیم برای پیش پرداخت و 40 میلیاردی استقلال برای عقد قرارداد دو ساله خبر داده است.

اکنون با توجه به فشاری که هواداران پرسپولیس به مدیران پرسپولیس وارد کرده‌اند، این باشگاه قصد دارد با جمع آوری مستنداتی حقوق نسبت به شکایت از باشگاه استقلال بابت مذاکره غیرقانونی با بازیکن تحت قرارداد این باشگاه اقدام کند و باید دید این موضوع نهایی خواهد شد یا خیر.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها