کد خبر: 620862
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۱۵:۳۵:۲۲
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

افشای نحوه پرداخت دستمزد بیرانوند توسط استقلال/ پای هزاران سکه در میان است؟

در حالی که بحث پیوستن بیرانوند به باشگاه استقلال هر لحظه در حال جدی تر شدن است، اخبار عجیبی در مورد نحوه پرداخت دستمزد او به گوش می رسد.

افشای نحوه پرداخت دستمزد بیرانوند توسط استقلال/ پای هزاران سکه در میان است؟
کد خبر: 620862
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۱۵:۳۵:۲۲

شنیده های خبرنگار اعتمادآنلاین از منابع مختلف حاکی از آن است که استقلال در صورت توافق با علیرضا بیرانوند راه عجیبی را برای پرداخت دستمزد او در نظر خواهد گرفت. 

به گزارش اعتمادآنلاین، دروازه بان پرسپولیس صبح امروز دوشنبه قرارداد خود را با سرخپوشان فسخ کرد. افراد نزدیک به این گلر ملی پوش اطلاع دادند بیرو بعد از فسخ قرارداد با حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال جلسه ای را برگزار کرده است. 

در این بین منابع خبری از حضور یک هوادار متمول به عنوان شخص سوم در این جلسه صحبت به میان آورده اند. روز گذشته فاش شد که استقلال برای جذب بیرو رقمی معادل 95 میلیارد تومان پیشنهاد داده است. رقمی که همان هوادار متمول که گویا در حوزه گردشگری نیز فعال است، ارائه داده است. 

آنچه در این میان مایه تعجب شده بحث سقف بودجه قرارداد است که امسال توسط فدراسیون فوتبال وضع شده و به باشگاه استقلال اجازه نمی دهد بیش از 350 میلیارد تومان هزینه کند. همین مساله باعث شده اهالی فوتبال از خودشان سوال کنند اگر استقلال بخواهد یک سوم کل بودجه اش را برای یک بازیکن خرج کند پس باقی قراردادها و هزینه تیم داری از کجا و به چه شکل تامین می شود؟

با این حال اطلاعاتی به خبرنگار اعتمادآنلاین رسیده که مدیران استقلال در حال بررسی پرداخت بخشی از دستمزد بیرو به صورت غیر نقدی هستند. برخی منابع خبری غیر رسمی فاش کردند که ممکن است تعداد یک هزار و 500 سکه بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت از طرف هوادار متمول به بیرو داده شود تا او قرارداد را امضا کرده و آبی پوش شود! 

استقلال به این ترتیب می‌خواهد سقف بودجه قرارداد که توسط فدراسیون تصویب شده را دور بزند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها