کد خبر: 644380
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

روایت روزنامه دولت از «بی‌اخلاقی»ها علیه رستم قاسمی؛ با رستم کاری کردند که خستگی بر او چیره شد

روزنامه ایران نوشت: اما امان از وزارت راه و شهر‌سازی... بی‌اخلاقی‌های زیادی اتفاق افتاد که خیلی‌هایش مشهود و در عموم بود خیلی‌هایش هیچ‌وقت بیرون نیامد. اما با رستم کاری کردند که خستگی بر رستم چیره شد اما بعد از استعفا وزارت راه هم حاضر به جا زدن نشد. به بهانه درمان با مأموریت به چین رفت تا اونجا با مدیریت یک‌سری تفاهم‌ها و جلسات مشترک ایران و چین در موضوعات مختلف بازهم خدمتی کرده باشد.

روایت روزنامه دولت از «بی‌اخلاقی»ها علیه رستم قاسمی؛ با رستم کاری کردند که خستگی بر او چیره شد
کد خبر: 644380
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه ایران در مطلبی به تعریف و تمجید از رستم قاسمی، وزیر سابق نفت دولت رئیسی پرداخته است.

به گزارش ایران، عاشق بود. عاشق مردم و کار کردن براشون بود. هیچ‌وقت و ثانیه‌ای دریغ نکرد از کار برای مردم. چه زمانی که در اوج کارهای وزارتخانه کرونا گرفت و تصمیم گرفت که در وزارت قرنطینه بشود یا در اواخر وزارتخانه که بیماری‌اش به اوج خودش رسیده بود، ذره‌ای از برنامه‌ها و کارها کم نکرد. هیچ‌کس خستگی رستم را ندیده بود، اصلاً کسی باور نمی‌کرد که خستگی در کنار اسم رستم قرار بگیرد.

این روزنامه افزوده است: اما امان از وزارت راه و شهرسازی..بی‌اخلاقی‌های زیادی اتفاق افتاد که خیلی‌هایش مشهود و در عموم بود خیلی‌هایش هیچ‌وقت بیرون نیامد. نمی‌دانم شاید یه روزی هم راجع به آنها نوشتم یا شایدم هیچ‌وقت چیزی نگفتم. اما با رستم کاری کردند که خستگی بر رستم چیره شد اما بعد از استعفا وزارت راه هم حاضر به جا زدن نشد. به بهانه درمان با مأموریت به چین رفت تا اونجا با مدیریت یک‌سری تفاهم‌ها و جلسات مشترک ایران و چین در موضوعات مختلف بازهم خدمتی کرده باشد. اما آنجا بود که بعد از ۵۹ سال زندگی با عزت، دار فانی را وداع گفت و به آرزوی خودش که پیوستن به یاران و رفقای شهیدش بود، رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ازاده ارسالی در
    پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲

    ماجرای دکل گم شده مربوط به دوره ایشان بود و بابک زنجانی
    این عشق خدمت به مردم ما را کشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها