کد خبر: 643318
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۱۸:۲۵:۴۷
| |

کیهان از وزیر روحانی عذرخواهی کرد؛ روزنامه دولت کاسه داغ‌‌تر از آش شد!

روزنامه ایران نوشت: این واکنش رسانه‌های زنجیره‌ای حامی حسن روحانی به مطلب کیهان از دو حالت خارج نیست؛ یا خودشان هم نفهمیدند که کیهان چه گفته یا معلوم نیست مخاطبانشان را چه فرض می‌کنند که به راحتی دست به تحریف یک مطلب واضح می‌زنند! ​

کیهان از وزیر روحانی عذرخواهی کرد؛ روزنامه دولت کاسه داغ‌‌تر از آش شد!
کد خبر: 643318
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۱۸:۲۵:۴۷

در حالی که روزنامه کیهان امروز از محمدجواد آذری جهرمی عذرخواهی کرده اما روزنامه ایران کاسه داغ‌تر از آش شده است!

به گزارش ایران، روز گذشته روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی که گفته بود «کسانی که جنگ ندیده‌اند چقدر ادعا دارند» کنایه زده بود که اگر منظور روحانی از جبهه‌‌ندیدگان، جوان‌ها هستند که خود او هم از وزیر جوان (آذری جهرمی) استفاده کرده و اگر منظورش این بوده که عده‌ای بودند و جبهه نرفتند، وزیر خارجه دولت خودش یعنی جواد ظریف نیز سابقه یک روز حضور در جبهه‌ها را نداشته! این کنایه دندان‌شکن کیهان به رئیس‌جمهور سابق اما به مذاق رسانه‌های زنجیره‌ای خوش نیامد و آنها حتی به این کنایه یک خطی هم رحم نکرده و آن را تحریف کردند!خبرآنلاین، سایت انتخاب، فرارو و ... با تحریف یادداشت کیهان، آن را تعبیر به گاف کردند و مدعی شدند که کیهان توقع داشته که آذری‌ جهرمی با 7 سال سن به جبهه برود!

این روزنامه افزوده است: این واکنش رسانه‌های زنجیره‌ای حامی حسن روحانی به  مطلب کیهان از دو حالت خارج نیست؛ یا خودشان هم نفهمیدند که کیهان چه گفته یا معلوم نیست مخاطبانشان را چه فرض می‌کنند که به راحتی دست به تحریف یک مطلب واضح می‌زنند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها