کد خبر: 578439
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۱۶:۲۰:۱۹
| |

ادعای عجیب یک روزنامه:‌ اینستاگرام تعطیل می‌شود؛ به پلتفرم‌های مطمئن داخلی مهاجرت کنید

جام جم نوشت: هیچ بعید نیست با روند فعلی و خروج روزافزون کاربران به شبکه‌های مشابه، روزی خبر اعلام تعطیلی اینستاگرام منتشر شود.

ادعای عجیب یک روزنامه:‌ اینستاگرام تعطیل می‌شود؛ به پلتفرم‌های مطمئن داخلی مهاجرت کنید
کد خبر: 578439
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ۱۶:۲۰:۱۹

روزنامه وابسته به صداوسیما در گزارشی مدعی تعطیل شدن اینستاگرام در آینده نزدیک شده و تلاش کرده کاربران ایرانی اینستاگرام را قانع کند که حضور در پلتفرم‌های داخلی به نفع آنان است!

روزنامه جام جم نوشت: در روندی طبیعی و عادی از ابتدای شکل‌گیری اینترنت، شاهد طلوع و غروب ستاره‌های زیادی در آسمان فناوری دنیا هستیم. هیچ بعید نیست با روند فعلی و خروج روزافزون کاربران به شبکه‌های مشابه، روزی خبر اعلام تعطیلی اینستاگرام منتشر شود.

رویه‌های جهانی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در دنیا را به این نتیجه رسانده است که یا باید با افزایش مستمر هزینه‌ها به شکل دایمی بخشی از بساط کسب و کارشان را به شبکه‌های مکررا نو ظهور برده و قبلی‌ها را تعطیل کنند، یا آنکه بستر کارشان را به پلتفرم‌ها و سایت‌های مطمئنِ داخلی و متکی به خود قرار دهند.

پر واضح است که استفاده از شبکه اینستاگرام برای کسب‌وکارهای ایرانی بسیار پرریسک است و مهاجرت به پلتفرم‌ها و سایت‌های داخلی با توجه به مزیت‌های متعدد اعم از سرعت بالاتر، نرخ ارزان‌تر دسترسی و برخورداری از انواع تسهیلات و معافیت‌هایی که در راه است، به صرفه‌تر و مطمئن‌تر است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها