کد خبر: 577272
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۰:۰۳:۴۵
| |

روزنامه سازندگی:

روبیکا قرار است جای اینستاگرام را بگیرد

روزنامه سازندگی نوشت: روبیکا قرار است جای اینستاگرام را بگیرد و این پلتفرم و سوپر اپ ایرانی باید خود را برای یک جهش بزرگ آماده کند.

روبیکا قرار است جای اینستاگرام را بگیرد
کد خبر: 577272
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۰:۰۳:۴۵

روزنامه سازندگی خبر از جایگزینی روبیکا به جای اینستاگرام داد. 

به گزارش سازندگی، ظاهراً عزم مقامات دولتی بر این است که مردم کسب و کارهای خود را از پلتفرم های خارجی به پلتفرم های داخلی کوچ دهند.

خبرهای سازندگی حاکی از این است که روبیکا قرار است جای اینستاگرام را بگیرد و این پلتفرم و سوپر اپ ایرانی باید خود را برای یک جهش بزرگ آماده کند. اما سوال این است که مردم، خاصه آنهایی که در پلتفرم های خارجی کسب و کاری راه انداخته اند، میلی به این کوچ دارند یا نه؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱

    این نرم افزار که مجوزش باطل شده بود چی شد یهو میخواد جایگزین اینستاگرام بشه؟!! البته شما لازم نیست در این نرم افزار عضو بشید چون خودشون به اسمتون اکانت میسازن الانم فکر کنم 85 میلیون اکانت آماده داشته باشن برای شروع کار. کاش وزیر قطع ارتباطات میفهمید همه پیجی دابسمش و آشپزی و سیاسی و... نیست بعضی پیجهای کاری با مردم کشورهای دیگه در تعامل و عرضه جنس و کالا هستن آیا بنظرتون مردم کشورهای دیگه میان توی روبیکا عضو بشن؟ چرا کاری که معترضان میخواستند با ناراحت کردن عموم مردم انجام بدن و آنها را هم به خیابان بکشند وزیر قطع ارتباطات با سرعت بیشتری ناراحتی عمومی را پیش میبره؟ و با تداوم قطع شبکه های اجتماعی نون مردم را آجر میکنه. چرا متوجه نمیشید که مردم گرسنه هستن و این اعتراضها از روی شکم سیری نیست. بفهمید بفهمید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها