انتقاد شدید از فیلترینگ اینستاگرام، تیتر اصلی روزنامه اصولگرا

نباید بدون در نظر گرفتن زیان فعالان اینترنتی برای اعمال محدودیت تصمیم‌ گرفت

خراسان نوشت: نمی‌توان بدون در نظر گرفتن زیان اقتصادی فعالان فضای مجازی به یک باره برای این محدودیت تصمیم‌گیری کرد.

انتقاد شدید از فیلترینگ اینستاگرام، تیتر اصلی روزنامه اصولگرا
کد خبر: 577100
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰

روزنامه اصولگرای خراسان در گزارشی به مشکلاتی که فیلترینگ برای کسب‌وکارهای اینترنتی به وجود آورده پرداخته و از وزیر ارتباطات خواسته ابهامات موجود را برای مردم برطرف کند. 

به گزارش خراسان، گزارش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از تاثیر محدودیت‌ها و قطع اینترنت بر کسب‌وکارها نشان می‌دهد بیش از ۴۱ درصد شرکت‌ها ۲۵ تا ۵۰ درصد درآمد خود را در این مدت از دست داده‌اند و حدود ۴۷ درصد هم بیشتر از ۵۰ درصد کاهش فروش داشته‌اند! محدودیت های اینترنتی حتی بر سرویس دهی شرکت های داخلی هم تاثیر منفی گذاشته و مدیرعامل شرکت ملی پست در مصاحبه ای گفته است: درآمدهای پستی پس از اختلال اینترنت یک سوم کاهش یافته است!

نویسنده در بخش دیگری از گزارش به اعتراض نوشته است: آمار و ارقام خسارت قطعی اینترنت و پلتفرم های خارجی که تبدیل به محلی برای کسب درآمد مردم شده، نشان می‌دهد اگر این محدودیت‌ها طولانی مدت اعمال شوند و دسترسی به پهنای باند بین‌الملل به صورت طولانی مدت از دسترس عموم مردم خارج شود، جمع زیادی از مردم و فعالان فضای مجازی با زیان اقتصادی مواجه می شوند و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این مسئله به یک باره برای این محدودیت تصمیم‌گیری کرد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها