کد خبر: 554228
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۱۸:۵۰:۲۵
| |

حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

استان قم مرکز فعالیت علیه اسلام و انقلاب شده!

حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: نزدیک به 20 مرکز را در قم سراغ دارم که رسماً و علنی بر خلاف مبانی نظام و اصول مسلم ما و برخلاف باورها و ارزش های دینی ما کار می کنند.

استان قم مرکز فعالیت علیه اسلام و انقلاب شده!
کد خبر: 554228
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۱۸:۵۰:۲۵

حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در برنامه «دست‌خط» گفت:

*حقیقتاً بعد از اینکه در جنگ سخت به شکست منجر شد و موفق نشدند با جنگ سخت با جمهوری اسلامی بجنگند، وارد جنگ نرم در همه عرصه ها شدند که یکی از این عرصه ها حوزه علمیه بود.

*مراکزی در قم هست، نزدیک به 20 مرکز را در قم سراغ دارم که رسماً و علنی بر خلاف مبانی نظام و اصول مسلم ما و برخلاف باورها و ارزش های دینی ما کار می کنند.

*این موضوع خیلی خطرناک است. خیلی مواقع فکر می کنیم خواب از سر ما می پرد. در قم اساتید و مسئولین و مدیران حوزه دلسوز هستند، اما مشکلات به حدی در حوزه از لحاظ شکلی و فیزیکی زیاد شده که ما را از مشکلات محتوایی غافل کرده است.

*شاید برخی از دستگاه های امنیتی برای اینکه بگویند توانسته ایم اینها را مدیریت کنیم، مقداری فضا را روی این مراکز باز گذاشتیم و عوامل اینها را آزاد گذاشتیم و مشکلی پیش نمی‌آید؛ خیلی ساده می‌گیرند. جمله ای از حضرت امام است که میزان رای مردم است. همه جا این را می نویسند. ببینید قبل و بعد این جمله چه بوده است. اول انقلاب عده ای ملی مذهبی ها گفتند تا مردم رای ندهند، چیزی قانونی نیست و امام در مقام جدال فرمودند ما می دانیم چطور است و این رای‌گیری را برگزار کنید. رای گیری کردند و جمهوری اسلامی 98 درصد رای آورد. امام فرمودند شما که می‌گویید میزان رای مردم است این هم رای مردم! حالا این را همه جا استفاده می کنیم که میزان رای مردم است. خب مردم ما رای بدهند نماز نداشته باشیم، مردم رای دادند حجاب نداشته باشیم، مردم رای می دهند اسلام نباشد. اگر مردم اینطور رای بدهند – که البته اینطور رأی نمی‌دهند – باید این را بپذیریم؟!

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها