کد خبر: 527784
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۰:۰۷:۳۳
| |

هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد:

حوزه و دانشگاه باید متناسب با تحولات جامعه خود را ارتقا دهند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: حوزه و دانشگاه باید نسبت به انقلاب احساس مسئولیت بکنند و متناسب با تحولات جامعه خود را متعالی نمایند و پاسخگوی نیازهای جامعه، صنعت، کسب و کار و سایر حوزه ها باشند.

حوزه و دانشگاه باید متناسب با تحولات جامعه خود را ارتقا دهند
کد خبر: 527784
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۰:۰۷:۳۳

سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در همایش وحدت حوزه و دانشگاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از مسائل اصلی انقلاب است و این وحدت باید معطوف به هدف شود و برای تحقق این مهم هم حوزه و هم دانشگاه باید انقلابی شود.

به گزارش فارس، معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور ادامه داد: یکی از دلایل عدم تحقق دولت اسلامی در ۴۲ سال گذشته را می توان در عدم تحقق وحدت حوزه و دانشگاه جستجو کرد چراکه حوزه و دانشگاه مغز متفکر جامعه هستند و برای اسلامی شدن نرم افزارها و فرایندها و وحدت این دو نهاد بسیار با اهمیت است دکتر هاشمی در پایان گفت وحدت حوزه و دانشگاه یعنی اینکه اسلام در دانشگاه غریب نباشد و از طرفی مسائل و مشکلات دانشگاهی توسط حوزه پاسخ داده شود.

هاشمی تاکید کرد: حوزه و دانشگاه باید نسبت به انقلاب احساس مسئولیت بکنند و متناسب با تحولات جامعه خود را متعالی نمایند و پاسخگوی نیازهای جامعه، صنعت، کسب و کار و سایر حوزه ها باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها