کد خبر: 536172
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 16 بهمن 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 16 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 4.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48 دانلود ویدیو
کد خبر: 536172
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۰:۰۰

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 16 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

 

ماجرای برداشته شدن معافیت‌های تحریمی برنامه هسته‌ای ایران

روز جمعه آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا چندین معافیت از تحریم‌های هسته‌ای غیرنظامی ایران را امضا کرد. در همین راستا ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، گفته: ما دقیقاً همان کاری را کردیم که دولت قبلی کرد؛ به شرکای بین‌المللی خود اجازه می‌دهیم به خطرهای فزاینده مرتبط با عدم اشاعه و ایمنی هسته‌ای در ایران رسیدگی کنند. در عین حال، تا زمانی که تهران به تعهدات خود در قالب برجام بازنگردد، معافیت تحریمی به ایران ارائه نکرده و نخواهیم کرد. علاوه بر این قانون‌گذاران جمهوری‌خواه به بایدن پس از بازگرداندن معافیت‌های تحریمی تهران هشدار دادند و از او خواستند تا بر موضوع موشک‌های بالستیک ایران تمرکز کند.

سنین زیر ۱۲ سال، گروه هدف اومیکرون

فرهاد چوبدار، رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر (ع)، با تاکید بر افزایش موارد ابتلای کودکان به کرونا گفت: اکنون تخت‌های بیمارستانی به سرعت در حال پر شدن است و اگر با همین شیب پیش برویم، به سرعت دچار کمبود تخت می‌شویم.

تعلیق، بیخ گوش رانندگان تاکسی 

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، تاکید کرد: مقرر شد پروانه فعالیت آن دسته از رانندگانی که تاکنون با وجود اینکه امکان واکسیناسیون فراهم شده، اما واکسن تزریق نکرده‌اند تعلیق شود. اگر راننده تاکسی پروتکل‌های بهداشتی از جمله سوار کردن حداکثر ۳ مسافر را رعایت نکند تخلف است.

بازگشت قیمت بیت‌کوین به بالاتر از ۴۰ هزار دلار

قیمت بیت‌کوین به دنبال بازگشت اطمینان سرمایه‌گذاران به سهام فناوری، با یک افزایش ۱۰ درصدی بالاخره از مرز ۴۰۰۰۰ دلار گذشت و به ۴۱۵۳۹ دلار رسید.

حدود ۵۰ نماینده مجلس کرونا گرفته‌اند

سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس، خبر داد که حدود ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس به کرونا مبتلا شده‌اند. نشست‌های علنی این هفته مجلس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

حجم ویدیو: 4.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48 دانلود ویدیو
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها