در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 13 بهمن 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه13 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 535718
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۱:۱۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه13 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

 

به جای قرنطینه هوشمند، باید محدودیت کامل ایجاد شود

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، گفته: وقتی وضعیت به پیک برسد قرنطینه هوشمند دیگر ارزشی ندارد و باید محدودیت کامل ایجاد شود. مرتب پیشنهادات را با توجه به شرایط گرفتاری به ستاد ملی کرونا می‌دهیم ولی بخشی مصوب می‌شود و بخشی مصوب نمی‌شود.

مقاومت ملت در مقابل فتنه‌ها و تحریم‌ها جواب داد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در تجدید میثاق دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) گفت: نگاه امام به مردم تشریفاتی نبود. هر جا در کشور موفقیتی داشته‌ایم جایی بوده که به مردم میدان داده‌ایم. امروز مقاومت حداکثری ملت در مقابل فتنه‌ها و تحریم‌ها جواب داده و فشارهای حداکثری شکست خورده است. این موضوع را از امام خمینی یاد بگیریم که توجه به مردم بسیار اهمیت دارد.

احتمال بسته شدن شماری از سفارتخانه‌هاى لبنان در جهان

یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه لبنان به اسپوتنیک گفت: لبنان بستن برخی سفارتخانه‌های خود در شماری از کشورها را بررسی می‌کند و در تلاش برای کاهش سطح نمایندگی‌های دیپلماتیک خود به دلیل بحران اقتصادی است. وزارت خارجه لبنان به منظور کاهش هزینه‌های ناشی از بحران کنونی، در حال تغییر ساختار است.

گاهی هزینه تورهای خارجی ارزان‌تر از تور داخلی می‌شود

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفته: به دلیل اینکه هزینه تمام شده ارائه خدمات در کشور ما بالاست، به تبع آن قیمت ارائه خدمات هم افزایش می‌یابد. این موضوع باعث می‌شود گاهی هزینه تورهای خارجی به صرفه‌تر از تورهای داخلی باشد.

مقام‌های واشنگتن برای مذاکره به تهران التماس کردند

جان رتکلیف، رئیس اسبق سیا، با انتقاد از رویکردهای دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در قبال تهران، گفت که مقام‌های واشنگتن به تهران التماس کردند پای میز مذاکره بازگردد، این در حالیست که ایران حتی حاضر به مذاکره مستقیم با آمریکا نیست.

اطمینان داریم توافق با ایران قابل دستیابی است

اولیانوف، سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، با بیان اینکه مذاکرات در وین به سمت جلو حرکت می کند، اعلام کرد که اطمینان داریم توافق با ایران قابل دستیابی است.

دیدگاه تان را بنویسید