در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 10 بهمن 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 10 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 535127
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 10 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

 

ورود تهران به پیک ششم کرونا

نادر توکلی، معاون درمان ستاد کرونای استان تهران، گفته: میزان مراجعین سرپایی در حوزه درمان در روز به مرز ۶۰۰۰ نفر رسیده است. از هر ۲۰ نفر یک نفر بستری می‌شود. نسبت به ماه‌های قبل ابتلای به کرونا در گروه سنی زیر ۱۰ سال افزایش یافته است.

گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و امانوئل مکرون

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در گفت‌وگوی تلفنی با امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، تاکید کرد: جمهوری اسلامی در فرآیند مذاکرات، اراده و جدیت خود را برای حصول توافق اثبات کرده است. هر تلاشی از طرف مقابل، در این رابطه باید شامل لغو تحریم‌ها، راستی‌آزمایی و ضمانت معتبر باشد. مکرون هم به رئیسی گفت: ایران حق دارد که به آمریکا بی‌اعتماد باشد چرا که این ایالات متحده بوده که باعث ایجاد بحران شده است.

دومین طلای ایران در مسابقات یخ‌نوردی جهانی

در روز پایانی رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی جهان، «محمدرضا صفدریان» در مجموع نتایج «کُمبایند» موفق به ایستادن در سکوی نخست و کسب مدال طلا شد. پیش از این و در جریان همین رقابت‌ها محسن بهشتی‌راد موفق شده بود در ماده سرعت به مقام قهرمانی دست پیدا کند و برای نخستین بار در تاریخ یخ‌نوردی، عنوان قهرمانی را از ورزشکاران کشور روسیه تصاحب کند. مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان به میزبانی سوئیس برگزار شد.

وزیر اقتصاد: اگر بانکی وام بدون ضامن نداد، مدیر شعبه را برکنار کنید

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی خطاب به مدیران عامل بانک‌ها اعلام کرد اگر تخلف شعبه بانکی در پرداخت تسهیلات بدون ضامن تایید شود، بلافاصله نسبت به برکناری مدیر شعبه اقدام کنید.

ویزای آزادکاران کُشتی برای سفر به آمریکا رسید

تیم کشتی آزاد به دعوت آمریکا قرار است مبارزه دوستانه‌ای با تیم این کشور برگزار کند. ویزای همه ورزشکاران و کادر صادر شده و مشکلی برای سفر وجود ندارد. علیرضا سرلک، مجید داستان، رحمان عموزاد، عرفان الهی، یونس امامی، محمد نخودی، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع ۱۸ بهمن ساعت ۴ صبح تهران را به مقصد آمریکا ترک می‌کنند. قرار است این مبارزه ۲۳ بهمن برگزار شود.

ابتلای ۳۰ نماینده مجلس به کرونا

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس، گفته: ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس به کرونا مبتلا شده‌اند و تست آنها در یکی دو روز گذشته مثبت اعلام شده. هیأت رئیسه از همه نمایندگان خواسته که تست بدهند.

دیدگاه تان را بنویسید