کد خبر: 532779
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 27 دی 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 27 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 4.44M | مدت زمان ویدیو: 00:02:28 دانلود ویدیو
کد خبر: 532779
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۰:۳۰:۰۰

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 27 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

 

دولت برنامه اجرایی حذف ارز ترجیحی را به مجلس تقدیم کرد

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس، درباره حذف ارز ترجیحی گفت: دولت برنامه اجرایی حذف ارز ترجیحی و شیوه جبران تاثیرات آن در معیشت مردم را به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تقدیم کرد. او افزود: این برنامه در کمیسیون تلفیق و در کارگروه مشترکی با دولت بررسی خواهد شد و این کمیسیون نظر نهایی خود را درباره اجرای آن و در راستای تقویت معیشت مردم در صورت حذف این ارز اعلام خواهد کرد.

دریافت سیگنال‌های موج ششم کرونا

مسعود یونسیان، دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا، گفته: درصد ابتلا به اومیکرون و تعداد موارد بیماری در کشور در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که سیگنالی برای موج ششم دریافت کرده‌ایم. در صورت ادامه این شرایط، هفته آینده اومیکرون به ویروس غالب در کشور بدل می‌شود. ثبت تعدادی مرگ ناشی از امیکرون چیز دور از انتظاری نبود، زیرا قبلا هم تمام صاحب‌نظران اعلام کرده بودند هر چند شدت اومیکرون بسیار کمتر است، اما اصلاً با یک سرماخوردگی قابل مقایسه نیست. 

ضرب‌الاجل سازمان بازرسی به وزیر نفت درباره انتصاب علی‌عسگری

سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به جواد اوجی، وزیر نفت، از او خواسته تا حداکثر ظرف سه روز، درباره انتصاب علی‌عسگری رئیس سابق صداوسیما به عنوان مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس توضیح دهد. طبق نامه سازمان بازرسی، انتصاب علی‌عسگری دارای محدودیت‌های قانونی است.

«چهارسو» کاخ جشنواره فجر شد

با تحویل نسخه نهایی 22 فیلم بخش سودای سیمرغ، پردیس سینمایی چهارسو به عنوان مرکز اصلی چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شد.

انتقال محلی سالک در ۱۸ استان کشور

بهزاد امیری، رئیس گروه بیماری‌های بین انسان و حیوان درباره آمار شیوع سالک در ایران، تاکید کرد: در کشور ما سالک در ۱۸ استان بومی است و انتقال محلی رخ می‌دهد و کانون‌هایی از سالک وجود دارد. از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا انتهای آذرماه نیز ۱۰۵۰۸ بیمار جدید مبتلا به سالک شناسایی شده‌اند. به گفته او، استان‌های اصفهان، فارس، خوزستان،‌ سمنان، ‌خراسان رضوی و گلستان به ترتیب بیشترین موارد ابتلا به سالک را داشتند. آخرین آمار ابتلا به سالک در شهرستان ورامین استان تهران هم ۳۸ مورد بوده است.

استقرار سه دیپلمات ایرانی در جده بعد از 6 سال

سه دیپلمات طی روزهای اخیر راهی جده شده و قرار است بعد از ۶ سال نمایندگی ایران در سازمان همکاری اسلامی فعالیت خود را مجددا در جده آغاز کند. فعالیت دفتر نمایندگی ایران در جده در سال ۱۳۹۴ و در پی قطع روابط ایران و عربستان بعد از حمله عده‌ای به سفارت این کشور در تهران و کنسولگری آن در مشهد تعطیل شد.

حجم ویدیو: 4.44M | مدت زمان ویدیو: 00:02:28 دانلود ویدیو
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها