در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 6 دی 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 6 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 7.01M | مدت زمان ویدیو: 00:02:52 دانلود ویدیو
کد خبر: 528992
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۲۰:۰۰:۰۰

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 6 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

در بازرسی از منزل متهم دلهره در خانواده‌اش ایجاد نشود

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، در نشست مشترک شورای عالی قوه قضاییه و شورای عالی قضایی استان‌ها گفته: اگر قرار است از منزل و محل کار متهم بازرسی شود سعی بر آن باشد که کمتر موجب نگرانی خانواده و اطرافیان او شویم.

جزییات جدید در مورد یارانه بنزینی از زبان وزیر نفت

جواد اوجی، وزیر نفت، در مورد یارانه بنزینی توضیحات بیشتری داده و گفته: به تمامی افراد بر حسب کارت ملی ۱۵ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی به صورت ماهانه تعلق می‌گیرد.

تعیین مالک جدید برای سرخابی‌ها

مالکیت باشگاه‌های استقلال به وزارت صمت و پرسپولیس به وزارت امور اقتصادی و دارایی واگذار شد تا مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شود. 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تا پیش از ساعت ۲۴ روز دوشنبه مدارک و مستندات خود را برای بررسی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کنند و در انتظار تصمیم نهایی در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای جهت شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۲ بمانند.

اعمال محدودیت‌های جدید در صورت افزایش اومیکرون

احمد وحیدی، وزیر کشور، در مورد سویه جدید اومیکرون گفت: امیدواریم با رعایت خوب شهروندان و مردم عزیز نیاز به اعمال محدودیت‌های جدید نباشد، اما در صورت رشد قابل توجه این سویه مجبور به اعمال محدودیت‌های جدید هستیم.

آمادگی ایران برای دور پنجم مذاکرات با عربستان

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه، در مورد روند مذاکرات میان ایران و عربستان گفت: ما لیستی به طرف مقابل دادیم و منتظریم پاسخ‌ها را دریافت کنیم. اختلاف نظرهایی وجود دارد و دو طرف تلاش می‌کنند با رویکرد سازنده به جلو بروند. آمادگی دور پنجم مذاکرات در بغداد را داریم.

تنش باکو-تهران کاملاً رفع شد

«جیحون بایراموف» وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان گفت: «چندی پیش تنش‌ها و سوءتفاهم‌هایی بین جمهوری آذربایجان و ایران وجود داشت اما اینک رفع شده است. هفته گذشته توافق کردیم دست‌کم هر ۶ ماه یک‌بار رایزنی‌های سیاسی انجام دهیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها