در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 4 دی 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 4 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 6.85M | مدت زمان ویدیو: 00:03:09 دانلود ویدیو
کد خبر: 528565
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۱۹:۰۰:۰۰

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 4 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

پایان کار شورای رقابت در قیمت‌گذاری خودرو

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و تایید مقام معظم رهبری، شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو کنار رفت. از این پس شورای رقابت در خصوص قیمت‌گذاری خودرو تکلیف و اختیاری ندارد و رسیدگی به شکایات شهروندان در خصوص قیمت‌گذاری نیز در این شورا قابلیت استماع ندارد.

محدودیت تردد مسافر در مرزهای زمینی به دلیل شیوع «اومیکرون»

روح‌الله لطیفی، سخنگوی گمرک، گفت: برای پیشگیری از شیوع اومیکرون، مرزهای زمینی در بخش مسافری با کشورهای همسایه از روز شنبه چهارم دی‌ماه به مدت ۱۵ روز بسته می‌شود. محدودیت تردد مسافر در مرزهای زمینی ترکیه، عراق، افغانستان، جمهوری آذربایجان، پاکستان، ارمنستان قطعی شده‌ و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

هیات مذاکره‌کننده ایران دوشنبه وارد وین می‌شود

هشتمین دور مذاکرات احیای برجام و لغو تحریم‌ها روز دوشنبه ششم دی ماه در وین در سطح معاونان وزیران خارجه ایران و ۱+۴ آغاز می‌شود. علی باقری، رئیس هیات مذاکره‌کننده ایران به همراه اعضای این هیات، صبح دوشنبه برای شرکت در هشتمین دور مذاکرات هسته‌ای وارد وین می‌شوند.

انگیزه ازدیاد نسل باید در روضه‌های خانگی شکل بگیرد

علیرضا پناهیان، استاد حوزه علمیه، گفته: بسیاری از سیاست‌های ما مانند ایجاد انگیزه ازدیاد نسل باید در روضه‌های خانگی شکل بگیرد و این روضه‌ها می‌تواند در ترویج مباحث فرهنگی بسیار مؤثر باشد.

نگرانی کسب‌وکارها را درباره طرح صیانت برطرف کردیم

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفته: ما نگرانی‌های متخصصان و کسب‌وکارها را برطرف کرده و چارچوب‌های لازم را برای شفاف شدن فضا پیش‌بینی کردیم، اما در نهایت نمایندگان مجلس درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

وکیلی که نظام را قبول ندارد صلاحیت وکالت ندارد

محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه «گاهی صداهایی شنیده می‌شود که می‌خواهند نهاد وکالت را در برابر نهاد قضاوت قرار دهند و بدانید این کار، کار دشمن است و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند» گفت: «ما مدعی هستیم که همه حقوقدانیم و باید پایبند قانون باشیم. برخی باید پاسخگو باشند. وکیلی که نظام و قانون را قبول ندارد صلاحیت وکالت ندارد و چرا پروانه وکالت این قبیل وکلا باطل نمی‌شود؟»

بازگشت آقای حکایتی به تلویزیون بعد از 30 سال

سری جدید «زیر گنبد کبود» بعد از 30 سال ساخته می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها