کد خبر: 649859
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ ۱۷:۳۵:۱۷
| |

مدیر پرسپولیس: برانکو تنها گزینه ما بود ولی هر کاری کردیم نیامد!

رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس می‌گوید بعد از جدایی یحیی، برانکو ایوانکوویچ تنها گزینه سرمربیگری بود.

مدیر پرسپولیس: برانکو تنها گزینه ما بود ولی هر کاری کردیم نیامد!
کد خبر: 649859
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ ۱۷:۳۵:۱۷

حسین شهریاری، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس درباره روند انتخاب جانشین یحیی گفت: پس از اینکه آقای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شدند، در مرحله اول خیلی تلاش کردیم که ایشان را برگردانیم. تلاش زیادی شد و آقای درویش مهلتی داشت که آقای یحیی گل‌محمدی را برگرداند اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش ورزش سه، وی افزود: از آقای گل‌محمدی که در این مدت زحمت زیادی برای باشگاه کشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنیم اما به هر دلیلی ایشان ترجیح داد نباشد و تلاش باشگاه برای به کار گرفتن دوباره ایشان نتیجه‌ای نداد. پس از آن با پیشنهاد باشگاه، تنها مربی که مدنظرمان بود، آقای برانکو بود که قرار شد با ایشان مذاکره کنند و ایشان گزینه اول باشگاه بود.

شهریاری در پاسخ به این سوال که هواداران پرسپولیس تصور می‌کنند با اسم برانکو بازی شده تا اوسمار بیاید، آیا این درست است؟ گفت: فرآیند خیلی مشخص است و پیچیدگی ندارد. پرسپولیس در کوتاه‌ترین زمان با ایشان مذاکره کرد و بعد بدهی‌های ایشان پرداخت شد و کسی نمی‌تواند بگوید به این دلیل نیامد. در یک شرایط سخت و با شرایط اقتصادی بدی که داشتیم، مشکل را حل کردیم.

او ادامه داد: با شرایط اقتصادی بدی که داشتیم، مشکل را حل کردیم که ایشان برگردد و خیلی هم منتظر ماندیم اما به هر ترتیب مذاکرات اولیه نتیجه نداشت. بعد از اینکه مشکلات آقای برانکو از نظر مالیاتی حل شد، خود آقای درویش به قطر رفتند و صحبت کردند و نهایتا این اتفاق نیفتاد. بعد از اینکه آقای برانکو تشریف نیاوردند، اسامی مختلفی مطرح شد و کارگروهی در باشگاه حضور داشتند که همه را بررسی کردند و نهایتا به سه گزینه رسیدند. با توجه به مصاحبه اخیر برانکو قرار بود جمعه یک جلسه اضطراری بگذاریم و مربی را انتخاب کنیم؛ دوباره آقای درویش پیگیری کرد که آقای برانکو برگردد اما این اتفاق نیفتاد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها