کد خبر: 649732
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۷ ۱۷:۲۵:۲۴
| |

صحبت های برانکو در آخرین مذاکرات با پرسپولیس

رضا چلنگر اعلام کرد برانکو ایوانکوویچ ظهر امروز پاسخ نهایی خود را به باشگاه پرسپولیس داده است.

صحبت های برانکو در آخرین مذاکرات با پرسپولیس
کد خبر: 649732
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۷ ۱۷:۲۵:۲۴

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با برانکو ایوانکوویچ هم همچنان امیدوار به بازگشت او به ایران بود و پس از حذف تیم ملی عمان از جام ملت‌های آسیا بار دیگر مذاکرات خود را با این سرمربی کروات آغاز کرده بود اما با اعلام رضا چلنگر سرمربی سابق سرخ‌ها ظهر امروز پاسخ نهایی خود را اعلام کرده است.

به گزارش ورزش سه، رضا چلنگر که که مذاکرات باشگاه پرسپولیس و برانکو را پیش می‌برد، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما درباره این موضوع صحبت کرد و گفت: طی دو سه روز گذشته من با رضا درویش در تماس بودم و ایشان دستورات لازم را به من می‌دادند و در نهایت هم گفتند وارد تماس نهایی با آقای برانکو بشو. دیشب من سعی کردم با آقای برانکو تماس بگیرم که دیدم جواب نمی‌دهند و متوجه شدم در حال جابجایی هستند. برای ایشان یک پیام صوتی گذاشتم و اعلام کردم باشگاه پرسپولیس هنوز که هنوز است تمایل به همکاری با شما دارد، اگرچه ۵-۶ کاندید دیگر هم به شکل فعال دارد اما ترمز دستی همه را کشیده و نگه داشته، چون غالب هواداران با آگاهی بر اینکه شما چند پیشنهاد دارید، خواهان بازگشت شما هستند.

او ادامه داد: من منتظر پاسخ آقای برانکو شدم اما خبری نشد و ایشان فقط یک پاسخ کوتاه دادند که در حال بازگشت به عمان هستیم. امروز صبح ایشان تماس گرفتند و من صحبت کردم و گفتم باشگاه پرسپولیس هنوز در را نبسته و نگه داشته که شاید نظرت عوض شود و تجدید نظری کنی اما آقای برانکو گفت از صبر و متانت آقای درویش و هیئت مدیره محترم تشکر کن که راضی شدند تا این حد پای من بایستند، اگرچه من قبلا پاسخ را داده بودم. 

چلنگر سپس با اشاره به اینکه برانکو بار دیگر اصرار داشت باشگاه پرسپولیس منتظر او نماند، گفت: برانکو گفت نه باشگاه پرسپولیس و نه مردم و هواداران سزاوار این نیستند که من آنها را معطل نگه دارم و دنبال خودم بکشم و بگویم صبر کنید تا ببینم چه می‌شود، بهتر است که پرسپولیس سریعا دنبال مربی بگردد و من هم‌ چند پیشنهاد دارم و سعی می‌کنم از بین آنها چیزی را که مدنظر خودم و خانواده‌ام است و می‌توانم به شرایط مدنظرم نزدیک‌تر باشم، انتخاب کنم.

او در پایان تاکید کرد: این کل مکالمه من با برانکو بود که امروز ظهر صورت گرفت و با این شرایط ماجرای بازگشت برانکو به پرسپولیس به پایان رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها