کد خبر: 647203
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ۱۸:۰۵:۴۵
| |

واکنش برومند به استعفای یحیی و بازگشت برانکو/ علیه استقلال به وزارت ورزش خط می‌دهند

دروازه‌بان سابق استقلال به استعفای یحیی گل‌محمدی و بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش برومند به استعفای یحیی و بازگشت برانکو/ علیه استقلال به وزارت ورزش خط می‌دهند
کد خبر: 647203
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ۱۸:۰۵:۴۵

پرویز برومند در ابتدا درخصوص صدرنشین استقلال تهران در نیم فصل لیگ برتر گفت: ارزش کار استقلال با این صدرنشینی خیلی رفت بالا. استقلال نیم فصل اول قهرمان شد. به هر حال روزهای نقل و انتقالات دست روی هر کسی گذاشتند و نتوانستند جذب کنند، ولی تیم‌های دیگر به سادگی همان نفرات را جذب کردند. استقلال به اندازه‌ای شخصیت داشت که قهرمان شد. 

به گزارش اطلاعات، وی افزود: امیدوارم هواداران و مدیران باشگاه قدر این موفقیت را بدانند. تاثیرگذاری افرادی مثل نکونام ، نوازی و هاشمی نسب را نباید نادیده گرفت. این‌ها کاریزما داشتند. بازیکنان از این موضوع تاثیر گرفتند و سر جلوی توپ می‌گذاشتند. محمد نوازی دیوید بکهام ایران بود و بازیکن این را می‌دید. سوابق ملی نکونام و محبوبیت هاشمی نسب خیلی روی این نفرات اثرگذاشت. آقای خطیر هم تمام تلاشش را می‌کند که تیم آرامش داشته باشد هر چند گاهی سنگ اندازی می‌کنند.

گلر اسبق استقلال گفت: دیروز شنیدم با ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال مخالفت شده است. وزارت ورزش اشتباه می‌کند. وقتی وزارت ورزش می‌بیند یکی از بازوهایش زیر بغلش را می‌گیرد نباید مانع شود. به هر کسی می‌گویی خنده اش می‌گیرد. باشگاه استقلال آمده و می‌خواهد به جوانان مملکت خدمت کند و ورزشگاه بسازد، چرا مقابلش موضع می‌گیرند؟ تمام کشور دنبال این هستند که سرمایه گذار پیدا کنند آنوقت شما به استقلال اجازه این کار را نمی‌دهید؟ کجای این بد است؟ مگر اینکه بخل و حسادت وسط باشد. حتی باشگاه‌های دیگر می‌توانند از این موضوع الگوبرداری کنند.

وی گفت: یک مثال می‌زنم. یک زمان امارات، کویت، قطر و ... آمدند هزینه‌هایی کردند که فوتبال شان دیده شود بعد ما نتیجه اش را دیدیم. جام جهانی به کشوری رفت که کسی تصورش را نمی‌کرد. عربستان آمد اتفاقی را رقم زد که دنیا خیره ماند. الان دیگر برای آن‌ها هم برگزاری جام جهانی رویا نیست و راحت می‌توانند میزبان جام جهانی شوند. حالا باشگاه ما آمده کاری کند و عده‌ای از روی حسادت و بخل می‌خواهند مانع آن شوند.

پیشکسوت استقلال گفت: من آقای کیومرث هاشمی را انسانی با شخصیت و آینده نگر می‌بینم. ایشان همسایه ما است. یک عده که دوست نیستند و دشمن ورزش هستند، دارند به وزارت ورزش خط می‌دهند.

وی درباره نقل و انتقالات و لیست پر ستاره‌ای که می‌گویند جواد نکونام به باشگاه داده است گفت: شما هم اگر جای نکونام بودید همه این ستاره‌ها را در فهرست خود قرار می‌دادید. او با دست خالی صدر را گرفت و حالا می‌خواهد آن را حفظ کند و باید هم این همه ستاره را بخواهد. نیم فصل دوم همه می‌آیند استقلال را پایین بکشند. 

وی در پایان درباره شرایط پرسپولیس و استعفای یحیی گل محمدی گفت: دوست ندارم زیاد درباره پرسپولیس منفی حرف بزنم و هوادارانشان را ناراحت کنم، اما فکر می‌کنم این اتفاق یک دلیلی دارد. آقای درویش مدیر خوبی است. بگردد دنبال دلیل اصلی این اتفاق. یحیی مربی ارزشمندی است و دوست و همبازی من بوده است و بی دلیل ناراحت نشده است. این روزها هم که بحث آمدن برانکو شده که من مخالف مربی خارجی هستم. آنقدر مربی خوب داخلی داریم که حتی برای گواردیولا هم جایی نیست؛ یعنی به طور مثال الان اگر گواردیولا را هم جای گل محمدی بیاورند فایده ای ندارد و اساسا معتقدم مربیان بزرگ خارجی برای تیم های پایه ما اثرگذاری خواهند داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها