کد خبر: 627601
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۴۲:۲۶
| |

تبرئه فدراسیون عزیزی خادم از یک اتهام دیگر/ صداوسیما که اتهام زده بود به اشتباهش اعتراف می‌کند؟ + سند

حمیدرضا مهرعلی در پرونده سفر عزیزی خادم به لیتوانی، تبرئه شد.

تبرئه فدراسیون عزیزی خادم از یک اتهام دیگر/ صداوسیما که اتهام زده بود به اشتباهش اعتراف می‌کند؟ + سند
کد خبر: 627601
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۴۲:۲۶

در یک سالی که شهاب الدین‌ عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، رسانه‌های زیادی به همراه برخی چهره‌های سیاسی بر مبنای اطلاعات غلط و گمراه‌کننده دست به تخریب فدراسیون زدند و چند پرونده نیز در دادگاه در همین راستا شکل گرفت. پرونده‌هایی که در ماه‌های گذشته یکی پس از دیگری با تبرئه فدراسیون فوتبال مختومه اعلام شد. 

۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ یک سایت خبری که در دوره ریاست شهاب الدین عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال بر انتشار اخباری جهت حاشیه‌سازی بر علیه او و تیم مدیریتی‌اش تاکید می‌کرد، خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه نایب رییس وقت فدراسیون فوتبال هزینه‌های سفر عزیزی خادم و تیم همراهش را به کشور لیتوانی برای مسابقات جام جهانی فوتسال از طریق شرکت DHF در آلمان پرداخت کرده است.

به گزارش ورزش دات آنلاین، مبنای این خبر نامه‌ای بود که شرکت توسعه بازرگانی برنا به مدیریت پژمان حکمی به فدراسیون فوتبال ارسال کرده و با ارائه اطلاعات غیر واقعی مدعی بود که مبلغ ۳۱ هزار یورو توسط شرکت DHF و بوسیله نایب رییس فدراسیون برای سفر به لیتوانی هزینه شده که اعلام شفاهی این ادعا نیز در صدا و سیما بدون اینکه فرصت دفاعی به مهرعلی بدهند پخش شد.  

در همان زمان فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای غیرواقعی بودن این ادعا را اعلام کرد و مدیران و سخنگوی وقت فدراسیون بارها این موضوع را تکذیب کردند. این موضوع در کنار سایر اتهامات که توسط شرکت توسعه بازرگانی برنا بوسیله پژمان حکمی و امید تشت‌زر به نایب رییس وقت فدراسیون فوتبال فوتبال، یعنی حمیدرضا مهرعلی وارد شد، به مراجع قضایی رفت و پس از بررسی‌های مختلف و تحقیقات و کارشناسی‌های انجام شده توسط مقام قضایی تمام ادعاها و اتهامات توسط دادسرای امور بین الملل مردود اعلام و مشخص شد که هیچ هزینه‌ای توسط مهرعلی از طریق شرکت  DHF آلمان برای سفر عزیزی خادم و همراهان به کشور لیتوانی انجام نشده بود.

مهرعلی تبرئه

بر اساس رای مربوطه مبنی بر برائت از ادعاها و اتهامات نهایتا هم توسط دادگاه تجدید نظر شعبه ۱۰۳۵ قدوسی تهران در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ تاکید و تمام اتهامات شرکت توسعه بازرگانی برنا و DHF بر علیه مهرعلی مردود اعلام شد.  

همان زمان هم سخنگوی فدراسیون فوتبال و سایر مدیران این فدراسیون بارها این خبر را تکذیب کردند و حالا حمیدرضا مهرعلی در خصوص حکم تبرئه مذکور در گفتگو با ورزش دات آنلاین گفت: در دوره عزیزی خادم شفافیت و پاک دستی از اصول اولیه و اصلی بود و علاوه بر اینکه نتایج درخشان و تاریخی تیم‌های ملی و صعود بی‌نظیر به جام جهانی قطر به همراه بسیاری از دستاوردهای خوب در حوزه بانوان و توسعه زیر ساخت تحقق پیدا کرد ولی متاسفانه از سوی عده‌ای تنگ نظر و کاسبان همیشگی فوتبال، همواره از طریق برخی رسانه‌های مزد بگیر مورد حاشیه سازی و دروغ پراکنی قرار می‌گرفتیم.

او افزود: موضوع اتهام پرداخت هزینه‌های سفر عزیزی خادم و تیم همراه به کشور لیتوانی توسط بنده از طریق شرکت DHF آلمان نیز از همین دست شایعه پراکنی‌ها بود که با سناریویی از قبل تعیین شده و با همراهی برخی افراد تحت نفوذ و کارنابلد در شرکت توسعه بازرگانی برنا که بدون بررسی فنی و دقیق اسناد مالی ادعاهای واهی را بیان کردند، بهانه‌ای ساختند تا نتایج ارزنده تیم مدیریتی عزیزی خادم را خدشه دار کنند. از آنجایکه خدای بزرگ و مهربان همواره حامی مظلومان است و دروغگوریان را رسوا می‌کند، طی فرآیند قضایی در داخل کشور با تحقیقات و بررسی‌های دقیق انجام شده تمام ادعاهای شرکت توسعه بازرگانی برنا و آقایان پژمان حکمی و امید تشت زر به کلی رد و حکم برائت صادر شد و مراجع محترم قضایی تائید کردند که هیچ هزینه‌ای توسط بنده و شرکت DHF در سفر لیتوانی انجام نشده و سایر اتهامات که برای خدشه دار کردن شخصیت بنده مورد ادعا بود تماما رد شد.

مهرعلی در پایان گفت: این رای نیز یکی دیگر از اسناد مظلومیت تیم مدیریتی عزیزی خام و تاییدی بر شفافیت عملکردی آن دوره بوده است. من به استناد این رای که قطعی شده بر علیه دروغگویان و مدیران وقت شرکت توسعه بازرگانی برنا به دلیل تهمت ناروا، دروغ پراکنی و نشر اکاذیب و سوء استفاده از موقعیت شغلی و استفاده از اتهامات غیر واقعی و جعلی به زودی شکایت خواهم کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها