کد خبر: 640008
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ ۰۸:۵۵:۲۹
| |

اعتراف تلخ یک فعال سیاسی اصولگرا؛ اگر از مردم عادی و حتی خواص تهرانی بخواهیم نام ۵ نماینده مجلس را بگویند، نمی‌توانند!

منوچهر متکی گفت: اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم نام پنج نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی‌توانند این کار را بکنند.

اعتراف تلخ یک فعال سیاسی اصولگرا؛ اگر از مردم عادی و حتی خواص تهرانی بخواهیم نام ۵ نماینده مجلس را بگویند، نمی‌توانند!
کد خبر: 640008
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ ۰۸:۵۵:۲۹

منوچهر متکی، عضو شورای وحدت اصولگرایان با تاکید بر لزوم فعال شدن اجزای تشکیلات ستاد انتخاباتی در کلان شهر تهران، گفت: هرچه زودتر باید نسبت به ارائه تشکیلات و چارچوب کاری در انتخابات تهران اقدام شود. مطالبات و خواسته‌های گوناگون مردم در کلانشهر تهران پاسخی در خور از سوی نمایندگان مجلس نمی‌یابد و مردم ما اساساً نمایندگان خود را نمی‌شناسند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مثلاً اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم نام پنج نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی‌توانند این کار را بکنند.

متکی تاکید کرد: ما پیشنهاد یک سازوکار اجرایی و عملیاتی برای ایفای نقش نمایندگی در کلانشهر تهران ارائه داده‌ایم و معتقدیم که راهکاری اثربخش و مفید است. در این راهکار تهران به ۳۰ منطقه تقسیم می‌شود و در هر منطقه یک نماینده نسبت به امور مردم و مشکلات آن محدوده و منطقه از پایتخت رسیدگی می‌کند.

عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: البته این امر نافی نقش نمایندگی او به عنوان منتخب کل شهر تهران نیست. در حقیقت هر نماینده را به طور خاص مسئول رسیدگی و مدیریت ظرفیت‌ها مشکلات و پاسخگویی به مطالبات یک منطقه کرده‌ایم. در این صورت مردم نیز به نحو بهتری می‌توانند با منتخبان خود در پایتخت تعامل و خواسته‌های انسانی، اجتماعی و فرهنگی خود را پیگیری کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها