کد خبر: 635137
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

رسانه اصولگرا: کمک‌های اطلاعاتی ایران به مقاومت فلسطین برای حمله به اسرائیل کمک کرد

ایران طی ماه‌های گذشته توانسته است به صفوف داخلی رژیم‌صهیونیستی نفوذ و از اختلافات آنها ‌استفاده کند و اطلاعات و تصاویر بسیار سری به دست آورد. این کمک‌ها ممکن است به غلبه بر پیشرفت‌ها در جنبه اطلاعاتی مقاومت فلسطین کمک کرده باشد.

رسانه اصولگرا: کمک‌های اطلاعاتی ایران به مقاومت فلسطین برای حمله به اسرائیل کمک کرد
کد خبر: 635137
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ۲۱:۰۰:۰۰

روزنامه همشهری تلویحا از کمک ایران به حماس برای حمله به اسرائیل خبر داده است.

به گزارش همشهری، رژیم‌صهیونیستی طی سال‌های گذشته میلیاردها دلار در حوزه اطلاعاتی سرمایه‌گذاری کرده و نوار غزه را از طریق پهپادهای مستقر در آسمان این نوار رصد کرده است. با وجود این سرمایه‌گذاری عظیم، این رژیم حتی موفق به کشف کوچک‌ترین اطلاعاتی در مورد حمله بزرگی که توسط مقاومت در فلسطین برنامه‌ریزی شده بود، نشد.اعتقاد بر این است که آموزش برای این عملیات بسیار بزرگ در تونل ها انجام شده و مقاومت بر نفوذ در شبکه های ارتباطی سیمی و سیار غلبه کرده است.

این روزنامه اضافه کرده است: مقاومت همچنین با همکاری متحدان خود در محور مقاومت، چه در لبنان و چه در ایران، سرمایه گذاری کرد، آموخت و توسعه یافت، به ویژه اینکه ایران طی ماه‌های گذشته توانسته است به صفوف داخلی رژیم‌صهیونیستی نفوذ و از اختلافات آنها ‌استفاده کند و اطلاعات و تصاویر بسیار سری به دست آورد. این کمک ها ممکن است به غلبه بر پیشرفت‌ها در جنبه اطلاعاتی مقاومت فلسطین کمک کرده باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علی ارسالی در
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲

    با سلام با عرص تبریک به فلسطینیها از اقایان خواهش میکنم ایران را وارد مسایل حاشیه ای نکنید ما هم مثل همه اعراب فعلا نطارگر ومصلح منطقه هستیم ایران قدرتمند هشتک ریش سفید وپدر منطقه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها