کد خبر: 591784
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۷:۰۰:۴۵
| |

روایت حقوق هنگفت دختر دهه‌دهشتادی عضو شورای شهر تهران و ماله‌کشی رئیس این شورای

روزنامه فرهیختگان نوشت: چهره‌هایی همچون مهدی چمران و حسین جلالی و... به جای آنکه با اظهارات تنش‌زا موج افکار عمومی را به سمت تریبون‌های خارجی سوق دهند بهتر است ضمن پذیرش اشتباهات، ایده‌های اصلاحی ارائه داده و به آلترناتیو داخلی مخرب تبدیل نشوند.

روایت حقوق هنگفت دختر دهه‌دهشتادی عضو شورای شهر تهران و ماله‌کشی رئیس این شورای
کد خبر: 591784
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۷:۰۰:۴۵

روزنامه فرهیختگان از عملکرد اصولگرایانی که در قدرت هستند انتقاد کرد و از افرادی چون مهدی چمران و حسین جلالی خواست به جای اظهارات تنش‌زا، اشتباهات خود را بپذیرند.

به گزارش فرهیختگان، حقوق هنگفت دختر دهه‌دهشتادی عضو شورای شهر تهران و ماله‌کشی رئیس شورای شهر تهران، مهدی چمران و بسیاری دیگر از اعضای این شورا یکی از مواردی است که این روزها نمک بر زخم مردم پاشیده. مردمی که با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند و انتظار دارند مسئولان هم مانند آنها این مشکلات را لمس و رفع کنند. با این حال، مسئولان حتی یک عذرخواهی ساده هم از مردم نکردند و برای توجیه حقوق 33 میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران، از معوقه و حق و حقوق سخن گفتند! البته تنها این مورد نیست بلکه تعطیلی‌های بی‌ضابطه این روزها بر سر کمبود گاز، تهدیدهای وقت و بی‌وقت نمایندگان مجلس در مجازات عدم رعایت حدود حجاب، تفرقه‌افکنی بین مردم و ایجاد دوقطبی و فیلترینگ ناگهانی و بدون اطلاع به مردم باعث شده تا بدخواهان ایران به فکر آلترناتیو برای به دست گرفتن ایران بیفتند.

این روزنامه اصولگرا در ادامه تاکید کرده است: درواقع می‌توان گفت این نقاط ضعف داخلی است که مسیر مانور دادن اپوزیسیون خارج‌نشین و غرب را هموار کرده و اگر مشکلات در ایران در حداقلی‌ترین حالت خود باشد، اپوزیسیون هر چقدر هم حنجره بدرد، کسی با آن همراهی نمی‌کند. از این رو شاید بشود گفت تنها آلترناتیو برای حل مشکلات فعلی ایران، اصلاح از درون است و مردم امید دارند مسئولان شروع‌کننده این اصلاح باشند، نه عقیم‌کننده آن. چهره‌هایی همچون مهدی چمران و حسین جلالی و... به جای آنکه با اظهارات تنش‌زا موج افکار عمومی را به سمت تریبون‌های خارجی سوق دهند بهتر است ضمن پذیرش اشتباهات، ایده‌های اصلاحی ارائه داده و به آلترناتیو داخلی مخرب تبدیل نشوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها