مهر تایید روزنامه کیهان بر تمام نشدن اعتراضات؛ شعارنویسی‌ها، هشتگ‌ها و برخی شرارت‌ها تا ماه‌های آینده ادامه دارد

روزنامه کیهان نوشت: ممکن است شعارنویسی‌ها، هشتگ‌ها و برخی شرارت‌ها تا ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد، اما آنچه روشن است، این «تنفس‌های مصنوعی» به جسد اغتشاشات 1401 چیزی را در معادلات کلان داخلی و بین‌المللی تغییر نخواهد داد.

مهر تایید روزنامه کیهان بر تمام نشدن اعتراضات؛ شعارنویسی‌ها، هشتگ‌ها و برخی شرارت‌ها تا ماه‌های آینده ادامه دارد
کد خبر: 591174
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۲۰:۲۰:۰۰

در حالی که حاکمیت از «تمام شدن» اعتراضات سخن می‌گوید، روزنامه کیهان روایت متفاوتی ارائه داد و با تایید ادامه داشتن اعتراضات نوشت: ممکن است شعارنویسی‌ها، هشتگ‌ها و برخی شرارت‌ها تا ماه‌های آینده ادامه داشته باشد اما معادلات کلان داخلی و بین‌المللی تغییر  نمی‌کند!

به گزارش کیهان، فعالیت افرادی چون مصی علینژاد‌، علی کریمی و حامد اسماعیلیون به عنوان سران اپوزیسیون، نشانه افول مخالفان جمهوری اسلامی است. چه آنکه مخالفان جمهوری اسلامی زمانی دارای تشکیلات‌های عظیمی چون حزب توده و سازمان منافقین بودند و اکنون‌، چند روزنامه‌نگار و ورزشکار کم‌سواد، جای آنها را گرفته‌اند !

کیهان در ادامه پیش‌بینی کرده است: ممکن است شعارنویسی‌ها، هشتگ‌ها و برخی شرارت‌ها تا ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد، اما آنچه روشن است، این «تنفس‌های مصنوعی» به جسد اغتشاشات 1401 چیزی را در معادلات کلان داخلی و بین‌المللی تغییر نخواهد داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها