کد خبر: 591097
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۲۰:۲۰:۳۷
| |

حمله روزنامه اصولگرا به هاشمی؛ فرونشاندن التهابات اجتماعی از سوی هاشمی «طنز» است!

جامعه حافظه تاریخی خود را از دست نداده و نقش مخرب هاشمی را در فتنه ۸۸ از یاد نبرده

جامعه حافظه تاریخی خویش را از دست نداده و نقش مخرب مرشد آنان در توسعه فتنه ۸۸ را از یاد نبرده است. بنابراین طنز فرو نشاندن التهابات اجتماعی از سوی هاشمی رفسنجانی، نمی‌تواند کسی را متقاعد کند.

حمله روزنامه اصولگرا به هاشمی؛ فرونشاندن التهابات اجتماعی از سوی هاشمی «طنز» است!
کد خبر: 591097
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۲۰:۲۰:۳۷

روزنامه جوان در مطلبی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حمله کرده و با اظهار اینکه «جامعه حافظه تاریخی خود را از دست نداده و نقش مخرب هاشمی را در فتنه ۸۸ از یاد نبرده» به کنایه خطاب به حامیان او نوشته فرونشاندن التهابات اجتماعی از سوی هاشمی «طنز» است!

به گزارش جوان، این روز‌ها و به موازات فرا رسیدن سالروز درگذشت مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی، جماعتی از ابواب جمعی او مدعی شده‌اند که نامبرده در شرایط فتنه یا اختلاف، در پی آرام کردن فضای کشور یا فرونشاندن التهابات بود! گرچه برای آنان که فتنه ۸۸ را درک کرده‌اند، چنین ادعایی در حکم مطایبه می‌نماید، اما مروری مستند بر آنچه وی در آن دوره بدان دست یازید، مفید به نظر می‌رسد. 

روزنامه جوان با بیان این مقدمه عملکرد آیت‌الله هاشمی در عمر سیاسی‌اش به ویژه پس از انتخابات سال ۸۸ را مرور کرده و سپس مدعی شده است: این نوشتار می‌تواند تا صفحات متعدد ادامه یابد. غرض آن بود که به قبیله‌ای سیاسی یادآور شویم که جامعه حافظه تاریخی خویش را از دست نداده و نقش مخرب مرشد آنان در توسعه فتنه ۸۸ را از یاد نبرده است. بنابراین طنز فرو نشاندن التهابات اجتماعی از سوی هاشمی رفسنجانی، نمی‌تواند کسی را متقاعد کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها