کد خبر: 588688
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

سیدرضا تقوی، مشاور رئیس جمهوری در امور روحانیت:

ضربه سکوت خواص کمتر از «اغتشاشگران» نیست/ هنرمندان سر سفره این نظام نشسته‌اند؛ سکوت نکنند

مشاور رئیس جمهوری گفت: هنرمندان، گزارشگران رویدادها، شعرا، علما، اساتید دانشگاه، سلبریتی ها، قهرمانان ورزشی و هنری، وزرا، وکلا و روسا جزو خواص هستند یعنی نیروهایی هستند که سر سفره این نظام نشسته اند؛ضربه سکوت شان شاید کمتر از «اغتشاشگران» نباشد، بنابراین خواص هستند که در اینگونه میدان ها نقش مهم و اساسی دارند.

ضربه سکوت خواص کمتر از «اغتشاشگران» نیست/ هنرمندان سر سفره این نظام نشسته‌اند؛ سکوت نکنند
کد خبر: 588688
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۰۸:۰۰:۰۰

سیدرضا تقوی، مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت امروز در مراسم تجمع بزرگ حوزویان استان با عنوان «اجتماع میثاق با ولایت» در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجدالنبی قزوین، بیان کرد: موضوع و محور جلسه امروز، جهاد تبیین است که یکی از ضرورت های زمان است و امروز جهاد تبیین از کارهای مهم، اصلی و اساسی ماست.

به گزارش حوزه، بخش هایی از اظهارات تقوی را در ادامه می خوانید:

  • هنرمندان، گزارشگران رویدادها، شعرا، علما، اساتید دانشگاه، سلبریتی ها، قهرمانان ورزشی و هنری، وزرا، وکلا و روسا جزو خواص هستند یعنی نیروهایی هستند که سر سفره این نظام نشسته اند و رشد کرده اند و موقعیتی یافته اند و مجموعه ای تحت تاثیر خود دارند و از این افراد خاص به عنوان خواص یادمی کنیم که مسولیت سنگین تری از افراد عادی دارند و واقعه و حادثه ای پیش می آید باید در صحنه باشند و از آرمان ها دفاع کنند و اگر سکوت کنند، ضربه سکوت شان شاید کمتر از اغتشاشگران نباشد، بنابراین خواص هستند که در اینگونه میدان ها نقش مهم و اساسی دارند.
  • اعتبارزدایی از نظام یکی از اقدامات دشمن است آنها هر خبری که نظام را در افکار عمومی سست کند دامن می زنند و باید مراقب باشیم و وقتی می خواهیم انتقاد و اشکالی را بگوییم سعی کنیم به گونه ای نباشد دشمن از آن سوء استفاده کند و دشمن می خواهد مردم را ناامید کند و ناامیدی مردم خطرناک است.
  • تخریب شخصیت ها و مدیران جامعه خط دیگر دشمن است و آنها می خواهند همه اینها را به فساد متهم کنند نشان دهنده فساد یک امر تشکیلاتی است و کل نظام را فرا گرفته است البته در هر نظامی فساد وجود دارد و در دولت سیزدهم تمام جدیت و همت این است با فساد برخورد شود.
  • تشویق به هنجارشکنی، مخالفت مدنی، قانون گریزی و اخلال در وضع جامعه خط دیگر دشمن است، بزرگ جلوه دادن ضعف ها از دیگر اقدامات دشمن است و توجه داشته باشیم تمرکز دشمن روی زنان و جوانان و نوجوانان است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • سید امیر حسین ارسالی در
    یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱

    خیلیها سر سفره رنگین انقلاب نشستند و خوردند ولی قرار نیست هر کس نشست سر این سفره چشمانش را بر روی جنایت ها و خیانتهای شما ببندد و به دروغ فریاد حق طلبی شماها رو بکنند .
    همچون هاشمی رفسنجانی و منتظری و آیت الله شریعتمداری و بهشتی و خیلی های دیگر که از دوستتان شما بودند و صدایشان در امد و در نهایت ...............

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها