روزنامه جوان:

علت افزایش نرخ ارز مشکل اقتصاد نیست، دلایل سیاسی و روانی دارد!

روزنامه جوان نوشت: نوسانات اخیر بازار ارز نه دلیل اقتصادی، بلکه دلایل سیاسی و روانی دارد و متأثر از تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه است.

علت افزایش نرخ ارز مشکل اقتصاد نیست، دلایل سیاسی و روانی دارد!
کد خبر: 588550
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۲۱:۲۰:۰۰

روزنامه جوان علت افزایش قیمت ارز را را سیاسی و روانی دانست و از مردم خواست با درک نقشه دشمن نگذارند تاوان غفلت اقلیت کوچک را اکثریت جامعه بدهند!

به گزارش جوان، اینک که «امپراتوری دروغ» در «شلوغی خیابان» ناکام ماند، به «جنگ اقتصادی» متمسک می‌شود. نوسانات اخیر بازار ارز نه دلیل اقتصادی، بلکه دلایل سیاسی و روانی دارد و متأثر از تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: اینک با شکست براندازی و فراخوان‌های متعدد، دشمنان این ملت به جنگ اقتصادی از طریق اختلال در بازار‌های داخلی از جمله بازار ارز روی آورده و امید دارند با بالابردن قیمت ارز، موج تورمی جدیدی به اقتصاد ایران تحمیل کنند که هم دستاورد‌های یک سال اخیر دولت سیزدهم را به حاشیه ببرد و هم بر حجم نارضایتی‌ها بیفزاید. در مقابل این سناریوی کثیف دشمن مدیران اقتصادی، به‌ویژه متولیان بازار ارز در دولت و بانک مرکزی باید بیش‌ازپیش هوشیار بوده و از ابزار‌های مختلف در اختیار خود برای مهار تقاضا استفاده کنند. در مقابل نیز هم عموم مردم با درک نقشه دشمن و تبیین آن برای یکدیگر نگذارند تاوان غفلت یک اقلیت کوچک را اکثریت جامعه بدهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مهربان ارسالی در
    یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱

    با پوزش
    اینها همش حرفه مفته
    اتفاقا دلیلش کاملا هم اقتصادیه و هیچ ربطی به سیاست نداره
    آقایون به راحتی و بدون نیاز برای پاسخگویی به مردم، هر سال بیش از 40% دارند پول و اعتبار بین دوستان و خودی ها تقسیم می کنند.
    الفاتحه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها