عصبانیت کیهان از تحریم جشنواره فیلم فجر؛ بهتر، اعتبار جشنواره بیشتر می‌شود!

روزنامه کیهان نوشت: عدم حضور این آثار به وزن و اعتبار چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر خواهد افزود و این توفیق اجباری برای مخاطبان جشنواره فجر خواهد بود که چنین فیلم‌های نازلی را نبینند!

عصبانیت کیهان از تحریم جشنواره فیلم فجر؛ بهتر، اعتبار جشنواره بیشتر می‌شود!
کد خبر: 588542
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان به تحریم جشنواره فیلم فجر از سوی برخی از کارگردان‌ها اعتراض کرد اما در همین حال نوشت که این عدم حضور به وزن و اعتبار این جشنواره خواهد افزود!

به گزارش کیهان، برخی منابع خبری از احتمال تحریم غیررسمی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر توسط تعداد معدودی از کارگردان‌هایی که با بودجه دولتی در حال ساخت فیلم هستند گزارش دادند! یکی از این کارگردان‌ها البته طی سه ماه اخیر همگام با رسانه‌های بیگانه به بازنشر محتویات ضدانقلاب در صفحه مجازی‌اش مشغول است و ریاکارانه، به دریافت بودجه از دولتی که نسبت به آن ابراز نفرت می‌کند هم مشغول است. اتفاقا حمید فرخ‌نژاد هم در همین پروژه دستمزد کلانی دریافت کرده‌اما از کار، سر باز زده بود! خبرها حاکی است این کارگردان و یکی دو نفر دیگر، با تأخیر در تولید فیلم‌هایشان به‌طور غیررسمی قصد تحریم جشنواره فیلم فجر را دارند. 

کیهان در ادامه نوشته است: هرچند که براساس شنیده‌های خبرنگار کیهان، فیلمنامه‌های آثار مذکور، ضعیف است و اتفاقا عدم حضور این آثار به وزن و اعتبار چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر خواهد افزود و این توفیق اجباری برای مخاطبان جشنواره فجر خواهد بود که چنین فیلم‌های نازلی را نبینند! اما مسئله این است که چرا فیلم‌سازان ریاپیشه و برپا‌کنندگان دکان دو نبش باید این‌گونه بودجه عمومی کشور را به باد دهند؟ فیلم‌سازانی که با وقاحت تمام از خوردن بودجه ارگان‌ها سیر نمی‌شوند و همزمان، اپوزیسیون‌نما هم هستند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱

    حسین شریعتمداری ، از ملت عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر ! زردنامه کیهان ، با پول بیت المال بدنبال ایجاد نفاق و تفرقه بین یک ملت متحد و یکپارچه است ! ترس بلند شدن از سرسفره انقلاب در تمام وجودش رخنه کرده است ...

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱

    حاج حسین ،سنت بالاست سکته از رگ گردن بهت نزدیکتره ،حرص دنیا رو نخور ،برو یه گوشه مسجد اعتکاف کن و به کارهای مضحکت فکر کن و توبه کن، تو چیزهایی که بهت ربطی نداره هم دخالت نکن و شانت رو پایین نیار بیشنر از این.

    • ناشناس ارسالی در
      پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

      عزیز بذار حرص بخوره زودتر شرش کنده بشه، لامصب فقط ادا واصول داره

    • ناشناس ارسالی در
      پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱

      خدا از دهنت بشنوه انشاالله که نفست حقه و هر چه زودتر شرشون کنده بشه هم این پیرمرد هافهافو هم بقیه متحجرین ایران ستیز و دشمنان ملیت ایرانی
      خداروشکر که تمام هنرمندان واقعی و معتبر همراه مردمن و اون انگشت شمار هنربندی که خودشون بند هنر کردن در واقع همون خس و خاشاک و دلقکهای سیرک فجر هستند که در تمام زمینه های هنری هیچکدوم اثر ماندگار و معتبری ندارند

  • محمدعلی ارسالی در
    دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱

    نوش جونتون
    هنوز مونده بفهمید به چه کسانی باید اعتماد میکردید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها