کد خبر: 588503
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۰:۵۵:۴۷
| |

مصدق، معاون اول قوه قضاییه:

هیچ متهم بلاتکلیفی در خصوص حوادث اخیر کشور نداریم

معاون اول قوه قضاییه گفت: اینکه متهمی در خصوص حوادث اخیر اخیر بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.

هیچ متهم بلاتکلیفی در خصوص حوادث اخیر کشور نداریم
کد خبر: 588503
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۰:۵۵:۴۷

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه در واکنش به اقدامات انجام شده پس از دستور رئیس قوه قضاییه به این معاونت و دادستانی کل کشور مبنی بر اینکه پرونده‌های عناصر اصلی اغتشاشات اخیر به صورت روزانه پیگیری شود و مساعدت‌های لازم را به مقامات ذی ربط قضایی که مسئول تکمیل پرونده این عناصر هستند، داشته باشند، گفت: مواردی که رئیس قوه قضاییه مطرح کرده است، حسب مورد به طور جد از سوی معاونت اول و دادستانی کل کشور در حال پیگیری است.

به گزارش میزان، وی افزود: براساس گزارشات دریافتی، در خصوص اغتشاشات اخیر، متهم بلاتکلیف نداریم، البته باید تعریف بلاتکلیف بودن را نیز تشریح کرد و آن اینکه برخی از متهمان اغتشاشات اخیر عنوان می‌‎کنند که ما تا به امروز بلاتکلیف هستیم به این معنا است که تاکنون برای آن‌ها رای قضایی صادر نشده است.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: فردی که در زندان است باید برای وی قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شود یا به دادگاه بدوی برود، محاکمه شود و سایر اقدامات قضایی؛ لذا از این نوع افراد داریم که تا به امروز نوبتشان نرسیده است اما اینکه فردی بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است تا چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها