میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

الان زمان آزمون چهره‌های مشهور است؛ آب بر آتش بریزید

نماینده تبریز در مجلس ، پایه اصلی حوادث اخیر را خبرهای دروغ دانست و خطاب به چهره های مشهور گفت: الان زمان آزمون شماست که آب بر آتش بریزید و نگذارید این مسائل گسترده شود.

الان زمان آزمون چهره‌های مشهور است؛ آب بر آتش بریزید
کد خبر: 578663
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۳:۱۰:۰۰

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: مبنا و پایه اصلی حوادث اخیری که اتفاق افتاد، خبرهای دروغ بود.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات میرتاج الدینی را در ادامه می خوانید:

*در مورد حوادث یک ماهه اخیر جوانان مدارس و دانشگاه ها و خواص را مخاطب قرار می دهم، جوانان، دانش آموزان و دانشجویان عزیز؛ هیچ دوره ای از تاریخ ایران، نظام جمهوری اسلامی به این اقتدار نرسیده بودند. در یک فضای آرام با اساتید، افراد تحلیلگر سیاسی و تاریخی گفت و گو کنید. فضا را اغتشاش آلوده می کنند که حرف حق شنیده نشود.

*خطاب به خواص و چهره هایی که مشهور شده اند، می گویم الان زمان آزمون شما است که آب بر آتش بریزند و نگذارید این مسائل گسترده شود، چراکه در جامعه نا امنی ایجاد می کند. این موضوعات روزی تمام خواهد شد و شما در آزمون تاریخی قرار دارید، بیایید در کنار هم مشکلات را حل کنیم.

*خبرهای تکان دهنده ای از اعترافات بازداشت شدگان وجود دارد که برخی اعتراف کرده اند از ۶، ۵ سال قبل برنامه ریزی کرده بودند، اردو رفته و راه های تخریب را آموزش دیده اند که اینها برنامه ضدیت با نظام است و پشتیبان آنها آمریکا، صهیونیست ها و دولت های مرتجع منطقه هستند.

*از رزمایش اقتدارآفرین نیروی زمینی سپاه و قرارگاه عاشورا در منطقه عمومی ارس و مرزهای شمالی و شمال غرب کشور تشکر می کنیم. امروز نمایندگان مجلس نیز در حمایت از آنها بیانیه ای امضا کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها