کد خبر: 578559
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۴:۴۰:۳۹
| |

روایت «ایران» از اعتراض دانشجویان علامه به سخنگوی دولت؛ تعداد اندکی بودند

ایران با اشاره به حضور سخنگوی دولت در دانشگاه علامه نوشت: تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند.

روایت «ایران» از اعتراض دانشجویان علامه به سخنگوی دولت؛ تعداد اندکی بودند
کد خبر: 578559
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۴:۴۰:۳۹

روز سه‌شنبه سخنگوی دولت به دانشگاه علامه طباطبایی که این روزها شاهد اعتراضات دانشجویی است، رفته بود که با اعتراض دانشجویان روبه‌رو شد. تصاویری که از جمعیت دانشجویان معترض در فضای مجازی منتشر شد قابل توجه بود اما روزنامه دولتی ایران می‌گوید: «تعداد اندکی» بودند!

روزنامه ایران نوشت: تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند؛ این گروه از دانشجویان که تعداد آنان در محوطه به حدود ۹۰ نفر افزایش یافت، روبه‌روی دانشکده حقوق دانشگاه علامه تجمع کرده و اقدام به طرح برخی شعارها کردند.  با وجود تأکید مسئولان دانشگاه مبنی بر خروج سخنگوی دولت از درب دیگر و حاضر نشدن در جمع دانشجویان معترض، بهادری جهرمی اما در حرکتی قابل تحسین به میان دانشجویان معترض رفت و با آنها گفت‌وگو کرد. در این میان برخی افراد به‌جای طرح مطالب خود و بحث‌وگفت‌وگو همچنان بر شعار دادن خود و برهم زدن فضا اصرار داشتند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها