کد خبر: 576573
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۷:۰۶
| |

میرتاج الدینی، نماینده تبریز:

برخی خواص که جامعه را تحریک کردند مواضع خود را اصلاح کنند

نماینده تبریز گفت: برخی خواص که بدون بررسی و روشن شدن موضوع عجولانه تصمیم گرفتند و جامعه را تحریک کردند بازگردند و مواضع خود را اصلاح کنند.

برخی خواص  که جامعه را تحریک کردند مواضع خود را اصلاح کنند
کد خبر: 576573
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۷:۰۶

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز صبح امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب روز گذشته درباره مسائل اخیر کشور همه ابعاد مسائل را به خوبی بیان کرد و آرامش به جامعه بازگشت.

به گزارش مهر، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ان شاءالله امت ایران اسلامی خط خود را از دشمنان جدا می‌کند و همه مسئولین نیز در این راستا حرکت خواهند داشت.

وی گفت: برخی خواص که بدون بررسی و روشن شدن موضوع عجولانه تصمیم گرفتند و جامعه را تحریک کردند بازگردند و مواضع خود را اصلاح کنند و راه خود را از کسانی که معترض نبوده و اغتشاشگر بوده اند جدا کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: اعتراض مسیر خود را دارد اما اغتشاش، ناامنی را پیگیری می‌کند. آسیب به اموال عمومی از خارج از کشور هدایت می‌شد و گروهک‌های معاند پیگیر آن بودند. لذا خواصی که در این مسیر عجولانه نظر داده اند طبق فرمایش رهبری، مواضع خود را اصلاح کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها