علی‌اکبر علیزاده، نماینده دامغان در مجلس:

آتش‌بیار معرکه در درگیری‌های کشور اکثراً سلبریتی‌ها بودند؛ باید محاکمه شوند

نماینده دامغان در مجلس گفت: باید سلبریتی‌هایی که با فضاسازی‌ها خود باعث گسترش دامنه آشوب و جان باختن تعداد قابل توجهی از هموطنان‌مان شدند مورد محاکمه قرار گرفته و هزینه این کار خود را پرداخت کنند.

آتش‌بیار معرکه در درگیری‌های کشور اکثراً سلبریتی‌ها بودند؛ باید محاکمه شوند
کد خبر: 576208
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۹:۱۹:۲۴

علی‌اکبر علیزاده، نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دروغ‌پراکنی تعدادی از سلبریتی‌ها علیه نظام در آشوب‌های اخیر در کشور گفت: سلبریتی‌ها چه در حوزه ورزش و چه در حوزه سینما و ... که شهرتی پیدا می‌کنند یقیناً از قبل امکاناتی است که مجموعه نظام در اختیار آنها گذاشته است.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی علیزاده را در ادامه می خوانید:

*متأسفانه تعدادی از سلبریتی‌ها در آشوب‌های اخیر به اغتشاشات دامن زدند و با اظهارات و دروغ‌پراکنی‌های‌شان آتش ناآرامی‌ها را شعله‌ورتر ساختند و با اظهارات‌شان بنزین روی آتش ریختند.

*این اقدام سلبریتی‌ها هزینه زیادی را به مردم تحمیل کرد و باعث جان باختن تعداد زیادی از هموطنان‌مان شد. 

*آتش‌بیار معرکه در آشوب‌های  اخیر کشور اکثراً سلبریتی‌ها بودند. این سلبریتی‌ها کسانی هستند نمک خورده و نمکدان را شکسته‌اند و یک لگد هم به سفره زدند.

*این سلبریتی‌ها که از سفره مردم ارتزاق کرده و به آلاف و علوفی رسیده‌اند در زمان بروز مشکل با اظهارات و اقدامات‌شان بر دامنه مشکلات افزودند که این به دور از جوانمردی و انسانیت است.

*نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید سلبریتی‌هایی که با فضاسازی‌ها خود باعث گسترش دامنه آشوب و جان باختن ت عداد قابل توجهی از هموطنان‌مان شدند مورد محاکمه قرار گرفته و هزینه این کار خود را پرداخت کنند.

*تعداد 85 آمبولانس در آشوب‌های اخیر از بین رفت و این نتیجه تحریک ‌آشوبگران توسط سلبریتی‌ها است که آنها باید هزینه مادی و معنوی کارهای خود را پرداخت کنند نه اینکه بار دیگر این خسارات از جیب مردم چه از پول نفت‌شان و چه از پول مالیات‌شان بخواهد جبران شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • کارشناس سیاسی ارسالی در
    یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱

    باید اموال مهران مدیر و علی کریمی بخاطر خسارت به اموال عمومی توقیف و ضبط گردد.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها