کد خبر: 544865
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۰:۴۷:۲۵
| |

حمله یک استاد دانشگاه به اصلاح طلبان؛ انتقاد از دولت رئیسی منصفانه نیست

یک عضو هیأت علمی دانشگاه با اشاره به سکوت اصلاح طلبان در برابر عملکرد دولت قبل، گفت: برخی از انتقاداتی که جریانات و رسانه‌های اصلاح طلب به دولت دارند منصفانه نیست.

حمله یک استاد دانشگاه به اصلاح طلبان؛ انتقاد از دولت رئیسی منصفانه نیست
کد خبر: 544865
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۰:۴۷:۲۵

حمیدرضا فولادگر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به فعالیت های رسانه ای اصلاح طلبان در قبال دولت آقای رئیسی گفت: بر اساس شنیده ها رسانه های اصلاح طلب قصد داشتند تا به مدت چند ماه سکوت کرده و سپس به انتقاد از دولت سیزدهم بپردازند.

به گزارش فارس، نماینده ادوار مجلس با اشاره به الزامات انتقاد گفت: هر دولتی نقاط ضعف و قدرتی دارد و این امر مسئله ای طبیعی است، اگر نقد منصفانه، منطقی و کارشناسانه باشد امر مفیدی است خواه اصلاح‌طلبان باشند خواه اصولگرایان، اما اگر نقدها رنگ و بوی جناحی پیدا کنند  نقطه ضعف ها بزرگ شوند و نقاط قوت دید نشود امر پسندیده ای  نیست.

وی افزود: نباید دولت ها را نسبت به نقد مصون نگه داشت، همه دولت ها به  انتقاد نیاز دارند انتقاد موجب شناسایی نقاط ضعف دولت توسط مسئولان می شود، رئیس جمهور هم بارها اشاره کردند که از نقد استقبال می کنند چرا که اگر دولتی خودش را بی نیاز ازنقشه شدن نقاط ضعف زیاد می شود و زمانی متوجه آن می گردد که دیگر نمی شود کاری کرد نقد یعنی نقاط ضعف و قوت را باهم دیدن.

نماینده ادوار مجلس تشریح کرد: با رصد انتقاداتی که در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود می‌توان دریافت که برخی از این انتقادات منصفانه نیست بعضی از مشکلات در دولت قبل هم بوده ولی مورد اعتراض قرار نگرفت در برخی از این انتقادات اقتضائات زمانی در نظر گرفته نمی‌شود عده‌ای انتظاراتی از دولت دارند که در بازه کوتاه شش ماهه قابل دستیابی نیست.

فولادگر اضافه کرد: بخش عمده ای از مشکلات کشور در حوزه اقتصادی است، باید در نظر داشت که گوشه ای از مشکلات اقتصادی با تغییر مدیران حل می‌شود اما رفع شدن بخشی دیگر از این مشکلات صرفاً به واسطه تغییر ساختار صورت می گیرد برخی از مشکلاتی که برای رفع آن ها نیاز به تغییرمدیر بود حل شده است اما پایان دادن به مشکلات ساختاری نیاز به زمان دارد.

فولادگر نادیده گرفتن موفقیت‌های دولت مثل واکسن را ناشی از نگاه سیاسی و برخی رسانه ها دانست و در پایان تشریح کرد: اگر انتقادات سازنده باشد مشکلی ندارد اما اگر رنگ و بوی سیاسی بگیرند پسندیده نیست، مردم هم نسبت به این انتقادات احساس خوبی ندارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها