کیهان:

اصلاح طلبان سعی دارند اقدامات دولت رئیسی را زیر سوال ببرند

کیهان نوشت: جریان اصلاح طلب که با اقدامات دولت روحانی خود را بازنده می‌داند، سعی دارد اقدامات دولت رئیسی را زیر سوال ببرد و هر روز از یک موضوع کوهی می‌سازد تا این دولت را کوچک جلوه دهد.

اصلاح طلبان سعی دارند اقدامات دولت رئیسی را زیر سوال ببرند
کد خبر: 541139
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۰۷:۳۱:۰۳

کیهان نوشت:با اینکه عملکرد هفت ‌ماهه دولت رئیسی، جوانه‌های اعتماد و امید را در افکار عمومی بارور کرده است اما برخی مدعیان اصلاحات، با حاشیه‌سازی و شایعه‌پراکنی، دست به عقده‌گشایی علیه دولت سیزدهم می‌زنند.

مدعیان اصلاحات که از مقصران و بانیان مشکلات کنونی جامعه هستند ظاهرا نمی‌خواهند مانند مردم به آینده‌ای خوش امیدوار باشند. نگاهی به برخی تیتر رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی و اظهارات اخیر آنها نشان می‌دهد که ورشکستگان سیاسی از یک‌سو سعی می‌کنند تمام مشکلات کنونی را گردن دولت سیزدهم بیندازند و از یک‌سو تمام هم‌وغم خود را به سنگ‌اندازی و چوب نهادن لای چرخ دولت گذاشته‌اند.

طیف مدعی اصلاحات که مدعی بودند با پایان دولت روحانی و روی کارآمدن دولت رئیسی، چیزی نخواهد گذشت که مردم آرزو می‌کنند که به عقب برمی‌گشتند و حسرت دوران روحانی به دلشان می‌ماند، ظاهرا با کارنامه موفق و پربار دولت رئیسی در مدت زمان کوتاه 6 ماهه به‌شدت به هراس و وحشت افتاده و قصد دارند با هر بهانه علیه دولت جنجال‌سازی کنند و به‌زعم خود فعالیت‌های موثر دولت را به حاشیه ببرند.

جریان اصلاح طلب که با اقدامات دولت روحانی خود را بازنده می‌داند، سعی دارد اقدامات دولت رئیسی را زیر سوال ببرد و هر روز از یک موضوع کوهی می‌سازد تا این دولت را کوچک جلوه دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها