کد خبر: 536813
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۰۷:۱۹:۱۶
| |

روزنامه جوان:

اصلاح طلبان می‌گویند رئیس جمهور سری بزرگ بر تنه(کابینه) نحیف است

اصلاح‌طلبان اینگونه وانمود می‌کنند که دولت سری بزرگ روی یک تنه نحیف و ضعیف است و کابینه تاب تحمل برنامه‌های دولت آیت‌الله رئیسی را ندارد و از این جهت یا باید عوض شوند.

اصلاح طلبان می‌گویند رئیس جمهور سری بزرگ بر تنه(کابینه) نحیف است
کد خبر: 536813
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۰۷:۱۹:۱۶

روزنامه جوان نوشت: کابینه دولت سیزدهم در دوران سختی مدیریت اجرایی کشور را تحویل گرفت.

حالا عده‌ای علم بی‌کفایتی کابینه را برداشته‌اند و اینطور وانمود می‌کنند که دولت سیزدهم اگرچه رئیسی قوی در صدر امور خود دارد، اما وزرای آن چندان نمی‌توانند انتظارات را برآورده کنند و باید استیضاح و برکنار شوند.

جالب این است که بسیاری از این افراد نه تنها دلسوز دولت و شخص آیت‌الله رئیسی نیستند بلکه بیشتر سعی دارند دولتی را که از تأسیس آن چندی نمی‌گذرد، اسیر دست‌اندازهای مختلف کنند تا در حرکت آن به سوی پیشرفت خلل وارد شود، از این رو عنوان می‌کنند که برخی از وزرای کابینه دولت سیزدهم مناسب اهداف رئیس‌جمهوری نیستند و باید عوض شوند، اما بسیاری از کارشناسان مطرح می‌کنند که تغییر وزرای کابینه نه تنها در این برهه زمانی کار درستی نیست بلکه بیشتر باعث می‌شود دولت نظم ساختاری خود را از دست بدهد و اهداف آن که در حوزه‌های مختلف و وزارتخانه‌های گوناگون مانند یک پازل به هم چسبیده تجمیع شده است، محقق نشود.

فاصله‌گذاری میان رئیس‌جمهورو کابینه

اظهارات هماهنگ اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد سناریوی جدید این جماعت سیاسی آن است که بین رئیس‌جمهور و کابینه چه در میان مردم و افکار عمومی و چه در خود دولت فاصله بیندازند و به القاسازی درباره ناکارآمدی کابینه دولت دست بزنند.

سناریوی رئیس‌جمهور خوب و کابینه بد در حالی از سوی اصلاح‌طلبان همراه با انتقادات برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزرا اجرا می‌شود که اصلاحات سعی دارد از هر نوع چالشی جهت تخریب دولت استفاده و با آن موج‌سواری سیاسی و راه سخت و دشوار دولت سیزدهم را تبدیل به سنگلاخ کند.

اصلاح‌طلبان اینگونه وانمود می‌کنند که دولت سری بزرگ روی یک تنه نحیف و ضعیف است و کابینه تاب تحمل برنامه‌های دولت آیت‌الله رئیسی را ندارد و از این جهت یا باید عوض شوند که تغییر آن یک خلل و بی‌نظمی در کار دولت است یا اگر این افراد باشند، اینگونه القا می‌شود که دولت کارآمد نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها