در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 27 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 538368
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 27 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

اولیانوف: مذاکرت وین هنوز به زمان نیاز دارد

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین، با اشاره به اینکه «گفت‌و‌گوها می‌تواند در پایان فوریه به موفقیت بیانجامد» گفته: مذاکرات نیازمند زمان است؛ اما نه زمان طولانی. نماینده روسیه درباره احتمال به موفقیت رسیدن مذاکرات وین ابراز خوشبینی کرده و گفته مذاکرات در مرحله نهایی قرار دارد.

دو برابر شدن فوتی‌های اومیکرون در تهران

علی نصیری، سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، با اشاره به اینکه میزان بستری و فوت ناشی از سویه اومیکرون دو برابر شده، گفت: پیش‌بینی می‌شود که پیک این سویه 10 اسفند خواهد بود و تصور باطل بی‌ضرر بودن اومیکرون را باید کنار گذاشت.

پیش‌بینی توافق ایران و آمریکا از سوی نماینده مجلس

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفته: «پیش‌بینی ما این است که توافق بین ایران و آمریکا صورت می‌گیرد. با توجه به این که بخش عمده‌ای از تحریم‌ها را آمریکایی‌ها اعمال کرده‌اند و ایران هم اگر به خواسته‌های خودش در مذاکرات برسد، برای این که تضمین لازم را بگیرد، باید بتواند مشکل را با طرف آمریکایی حل کند، پس احتمال توافق تقویت می‌شود و لذا روند گفت‌وگو ایران و آمریکا ممکن است به صورت مستقیم انجام شود.»

رئیسی: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معیشت مردم را دچار مشکل کنند

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: «همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی موظف‌اند، اخبار مطرح شده در حوزه فعالیت خود را با دقت رصد و پیگیری کرده و در صورت صحت بلافاصله برای رفع مشکل اقدام کنند.» او تاکید کرده: «نباید اجازه داد عده‌ای با سوداگری و انتشار اخبار کذب و دروغ، زندگی و معیشت مردم را دچار مشکل کرده و تلاش‌های انجام شده را زیر سوال ببرند.»

ده‌ها گور بی‌نشان دیگر در کانادا کشف شد

در ادامه ماجرای هولناک کشف گورهای جمعی کودکان بومی کانادا، بومیان این کشور از کشف ۵۴ گور بی‌نشان دیگر در محل ۲ مدرسه شبانه‌روزی سابق در استان «ساسکاچوان» خبر دادند. تحقیقات بومیان در این کشور حدود ۱۳۰۰ گور بی‌نشان را از بهار گذشته پیدا کرده است.

تهدید به ‌مرگ بازیکنان بایرن

نشریه بیلد آلمان از تهدید به مرگ چند بازیکن بایرن مونیخ از جمله لواندوفسکی، مانوئل نویر و گنابری خبر داد. این نامه تهدیدآمیز ۱۲ ژانویه به اداره پلیس شهر سنت پائولی فرستاده شده. پلیس در حال تحقیقات درباره این نامه ارسالی از سوی افراد ناشناس است.

 

دیدگاه تان را بنویسید