در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 24 بهمن 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 24 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 537748
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 24 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

 

روسیه به اوکراین حمله کند، پاسخ قاطع و سریع خواهد بود 

بایدن در تماس تلفنی یک ساعته با پوتین تاکید کرد: اگر روسیه به اوکراین حمله کند، پاسخ قاطع و سریعی خواهد داشت. هر گونه تهاجم، رنج گسترده انسانی را به همراه خواهد داشت و جایگاه روسیه را تنزل می‌دهد. آمریکا برای دیپلماسی و «سناریوهای دیگر» آماده است.

کیفرخواست قاتل شهید رنجبر صادر شد 

پس از گذشت ۱۰ روز از وقوع حادثه قتل شهید سرهنگ دوم رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد، رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفر خواست این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز خبر داد.

مذاکرات وین به خط پایان نزدیک می‌شود؟

منابع نزدیک به هیات مذاکره‌کننده ایران اعلام کردند که نشست‌ها و جلسات برگزار شده در هفته گذشته تا کنون در فضایی «رو به جلو» و «سازنده» برگزار شده و در مورد موضوعات باقی‌مانده بحث‌هایی جدی صورت گرفته است.

فکر می‌کردند میزان مرگ و میر اومیکرون کم است

پناهی، معاون تحقیقات وزارت بهداشت، گفت: در بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بی‌توجهی‌هایی صورت گرفت. فکر می‌کردند میزان مرگ و میر ویروس اومیکرون کم است.

گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و انگلیس درباره مذاکرات وین

آنتونی بلینکن و الیزابت تراس، وزیران امور خارجه آمریکا و انگلیس، در یک تماس تلفنی درباره مذاکرات وین و اهمیت حصول یک توافق در این رایزنی‌ها گفت‌وگو کردند.

زمزمه حذف ارز ترجیحی باعث احتکار برنج شد

ذبیح‌الله اعظمی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، احتکار برنج ایرانی را تأیید کرد و با اشاره به آمار تولید برنج در سال گذشته گفت: قاعدتا نباید این مشکل را می‌داشتیم. زمزمه حذف ارز ترجیحی که شروع شد، بعضی‌ها دست به احتکار روغن، برنج و گندم زدند.

رامین رضاییان به پرسپولیس پیوست

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: مدافع باشگاه الدحیل قطر پس از فسخ قرارداد با این باشگاه به پرسپولیس پیوست و شاگرد یحیی گل‌محمدی شد. قرارداد رضاییان با پرسپولیس برای نیم فصل و تا پایان لیگ بیست و یکم است.

دیدگاه تان را بنویسید