در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 23 بهمن 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 23 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 537634
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 23 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

دستگاه‌های اجرایی به برگزاری اجتماعات جز در موارد ضروری اصرار نکنند

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در جلسه ستاد کرونا با اشاره به سرعت انتشار سویه اومیکرون گفته: دریافت واکسن کفایت نمی‌کند و باید در کنار آن به موضوع ارائه آموزش‌های عمومی برای اعتلای بهداشت همگانی و رعایت فاصله‌گذاری به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری توجه جدی داشت. دستگاه‌های اجرایی هم به برگزاری اجتماعات و مراسم‌ها مگر در موارد ضروری با رعایت اصول بهداشتی اصرار نکنند.

درخواست سفارت ایران در اوکراین از اتباع کشورمان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین از اتباع کشورمان درخواست کرد ضمن ایجاد آمادگی برای شرایط اضطراریِ احتمالی، ارتباط خود را با سفارت به منظور آگاهی از توصیه‌های ضروری حفظ کنند.

مجوز واکسیناسیون مادران باردار با سینوفارم صادر شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مصوبه‌های این ستاد گفت: بر اساس تشخیص پزشک یا تست PCR مدت قرنطینه کارمندانی که دارای علائم خفیف بیماری کرونا هستند 5 روز خواهد بود. همچنین بر اساس مصوبه کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا از این پس مادران باردار با واکسن سینوفارم، واکسینه خواهند شد.

بلینکن: برای هر تصمیم روسیه درباره اوکراین آماده‌ایم

وزیر خارجه آمریکا گفت: «اگر پوتین واقعاً علاقه‌مند به حل‌وفصل بن‌بست اوکراین از طریق دیپلماسی باشد، واشنگتن آماده است نقش خود را ایفا کند اما در صورت حمله روسیه، آمریکا تحریم‌های اقتصادی را به سرعت اعمال خواهد کرد. در همین حال سفیر روسیه در آمریکا گفته: «اظهارات درباره اینکه روسیه در جریان المپیک پکن یا پس از آن به اوکراین حمله می‌کند، بدون دلیل و مدرک است و هیچ پشتوانه‌ای ندارد. رهبری روسیه مکرر اعلام کرده این کشور قصد حمله به کسی را ندارد.»

جزئیات بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در شورای نگهبان

هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، در نشست خبری درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: هنوز برخی ابهامات و ایرادات نسبت به لایحه رتبه‌بندی معلمان باقی مانده است که مجلس باید نسبت به رفع این ابهامات و ایرادات اقدام کند.

دیدگاه تان را بنویسید