کد خبر: 654422
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۰:۳۰:۱۲
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ابهام درباره سرنوشت دختربچه گمشده

پلیس در جست‌وجوی دختری هفت ساله است که به طرز مرموزی مفقود شده است.

ابهام درباره سرنوشت دختربچه گمشده
کد خبر: 654422
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۰:۳۰:۱۲

المیرا کوچولو دختربچه هفت ساله اصفهانی از روز جمعه 18 اسفندماه به طرز مرموزی ناپدید شده است و تحقیقات پلیس آگاهی اصفهان در این باره جریان دارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، حمید چوپانی، پسر خاله از بستگان کودک گمشده می‌گوید: دختربچه گمشده، المیرا زارع معروف به نازگل، و تنها فرزند خانواده است. المیرا هفت‌ساله  و در کلاس اول ابتدایی درس می‌خواند و همراه مادرش در روستای برسیان اصفهان زندگی می‌کرد. وقتی المیرا نوزادی چهارماهه بود، پدرش را از دست داد و از آن زمان همراه مادرش زندگی می‌کرد.

چوپانی درباره گم شدن طفل هم می‌گوید: المیرا روز پنج‌شنبه 17 اسفندماه همراه مادرش از روستای برسیان به روستای ده‌کرم که در 40 کیلومتری اصفهان است تا تعطیلات آخر هفته را کنار پدربزرگ و مادربزرگش سپری کند. ساعت هشت صبح روز جمعه المیرا وارد حیاط می‌شود و به تنهایی مشغول بازی می‌شود. همان لحظه پدربزرگ وارد حیاط می‌شود و برای انجام کاری خانه را ترک می‌کند. این آخرین باری است که المیرا دیده شد و بعد از آن دیگر خبری از او نشد. یک ساعت بعد مادر المیرا متوجه می‌شود که از المیرا خبری نیست. او احتمال می‌دهد بچه همراه پدربزرگش از خانه بیرون رفته باشد برای همین با پدربزرگ المیرا تماس می‌گیرد و زمانی که متوجه می‌شود المیرا همراه او نیست به نبال طفل می‌گردد اما خبری از او نمی‌شود.

چوپانی ادامه می‌دهد: بعد از این که متوجه گم شدن المیرا شدیم به صورت تیمی به دنبالش گشتیم و هر جای که امکانش وجود داشت به دنبالش گشتیم اما هیچ نشانی از او پیدا نکردیم. ما دوربین‌های مداربسته اطراف را هم بررسی کردیم که یا خراب بود و یا کیفیت مناسب نداشت و هیچ سرنخی به دست نیاوردیم.

چوپانی درباره حضور اتباع بیگانه در روستا هم می‌گوید: اتباع زیادی در روستا ساکن هستند منتهی همه به صورت خانوادگی زندگی می‌کنند و در سه دهه گذشته مشکلی با آنها نداشته‌ایم.

او درباره طرح شکایت هم می‌گوید: وقتی جستجوی ما راه به جایی نبرد راهی پلیس آگاهی اصفهان شدیم که توجه زیادی نشد و فقط از ما چند سوال کردند و دیگر توجهی به این موضوع نشد. در حال حاضر هم کل مردم روستا از اتفاق روی داده ترسیده‌اند و از پلیس مطالبه دارند که این موضوع به صورت جدی ورود کند به طوری که بچه‌ها می ترسند ازخانه خارج شوند. از زمانی هم که حادثه اتفاق افتاده مادر المیرا وضعیت روحی بسیاری دشواری را تحمل می‌کند که برای پیدا شدن المیرا از همه درخواست کمک داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها