کد خبر: 566905
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۰:۰۲:۲۴
| |

24 ساعت دلهره برای یافتن کودک گمشده/ پسر 6 ساله مبتلا به سندروم دان پیدا شد

خبر گم شدن یک پسربچه 6 ساله مبتلا به بیماری سندرم دان به پلیس بوئین میاندشت اطلاع داده شد که بلافاصله ماموران انتظامی برای پیدا کردن این پسربچه وارد عمل شدند.

24 ساعت دلهره برای یافتن کودک گمشده/ پسر 6 ساله مبتلا به سندروم دان پیدا شد
کد خبر: 566905
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۰:۰۲:۲۴

کودک 6 ساله مبتلا به بیماری سندرم دان که مفقود شده بود با تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت و بسیج کردن نیروهای مردمی و دستگاه‌های امدادی کمتر از 24 ساعت در خارج از شهر پیدا و به خانواده‌اش بازگردانده شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ حمزه بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت گفت: ساعت 20 و30 دقیقه شامگاه دوشنبه 10 مرداد ماه خبر گم شدن یک پسربچه 6 ساله مبتلا به بیماری سندرم دان به کلانتری 11 این شهرستان اطلاع داده شد که بلافاصله ماموران انتظامی برای پیدا کردن این پسربچه وارد عمل شدند.

وی افزود: علاوه بر نیروهای انتظامی، نیروهای مردمی نیز بسیج شدند و از ظرفیت دستگاه‌های امدادی همچون اورژانس و هلال احمر و دیگر دستگاه نیز بهره‌گیری شد و یک تلاش جمعی وسیع برای یافتن این کودک در نقطه به نقطه شهرستان شکل گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت گفت: در نهایت این کودک کمتر از 24 ساعت بعد از اعلام مفقودی در خارج از شهر پیدا شده و به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها