کد خبر: 617468
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۰:۳۰:۲۳
| |

ناپدید شدن مرموز دختر ۴ ساله در بیمارستان

دختر چهارساله را زن و مردی در بیمارستان بستری کردند و بعد از چند روز به شکل مرموزی مفقود شد.

ناپدید شدن مرموز دختر ۴ ساله در بیمارستان
کد خبر: 617468
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۰:۳۰:۲۳

ناپدید شدن کودک خردسالی که در بیمارستان بستری شده بود تحقیقات پلیسی و قضایی را برای کشف راز رفتار مشکوک همراهانش کلید زد.

به گزارش سایت جنایی، با گزارش مسئولان حراست و ماموران پلیس مستقر در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران که مخصوص کودکان است تحقیقات در مورد مفقود شدن کودکی که در آنجا بستری بود آغاز شد و بازپرس نهم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت دو زن را صادر کرد.

بر اساس گزارش مسئولان و حراست بیمارستان که ابتدا به ماموران پلیس مستقر در بیمارستان ارائه و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از مدارک ضمیمه پرونده قضایی شده است، اوایل هفته زن و مردی دختر خردسالی را که حدوداً چهار سال داشت با حالی نزار به بیمارستان بردند و اعلام کردند دختر چهارساله فرزندشان است. به این ترتیب مراحل بستری و درمان کودک خردسال آغاز شد.

همچنین به تشخیص پزشکان معالج آزمایش خون و دیگر آزمایش‌های رایج برای تشخیص دلیل بی‌حالی کودک در دستور کار تیم درمانی قرار گرفت. پس از تعدادی از انجام آزمایش‌ها زن و مرد ناپدید شدند و چند ساعت بعد دو زن که خود را خاله کودک معرفی می‌کردند به عنوان همراه بالای سر کودک رفتند.

رفتار دو زن به نحوی بود که اعتماد کادر درمان را نیز جلب کردند و وقتی در مورد پدر و مادر کودک از‌ آنها پرسیده شد گفتند: پدر و مادر کودک گرفتار هستند، برای همین از ما خواستند برای مراقبت و همراهی فرزندشان به بیمارستان بیاییم.

حتی یکی از زنان یک شب را در کنار تخت کودک گذراند تا از او مراقبت کند. به گفته مسولان بیمارستان، این روند به مدت دو سه روز ادامه داشت تا اینکه پرستاران و کادر درمان دوشنبه متوجه مفقود شدن ناگهانی کودک شدند. به این ترتیب بلافاصله مسئولان حراست در جریان قرار گرفتند تا از خروج دو زن جلوگیری شود، همچنین موضوع به ماموران پلیس مستقر در بیمارستان اطلاع داده شد.

در نهایت هر دو زن در محوطه بیمارستان شناسایی و به دفتر حراست و سپس دفتر پلیس مستقر در بیمارستان هدایت شدند. در تحقیقات دقیق‌تر مشخص شد دو زن با کودک مفقودشده هیچ نسبتی ندارند و از سرنوشت کودک نیز اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، به همین دلیل پس از تشکیل پرونده هر دو به دادسرای جنایی تهران فرستاده شدند و دیروز بازپرس عظیم سهرابی، رئیس شعبه نهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، از آنها تحقیق و بازجویی کرد. دو زن با تایید گزارش مسولان بیمارستان گفتند:‌ ما برای مدت کوتاهی از کودک پرستاری کردیم اما پدر و مادر او را نمی‌شناسیم و صرفاً به درخواست آنها و در ازای دریافت پول این کار را انجام دادیم.

این دو زن در ادامه سوالات بازپرس سهرابی گفتند:‌ ما در یکی از محلات جنوب تهران زندگی می‌کنیم و پدر و مادر آن کودک را در محل می‌دیدیم و سلام علیک داشتیم، اما نام‌شان را نمی‌دانیم و حتی نمی‌دانیم دقیقاً در کجا سکونت دارند. چند روز قبل از این اتفاق آنها به ما گفتند که فرزندشان مریض است و خودشان به خاطر درگیری کاری و اینکه برای مردم کار می‌کنند نمی‌توانند به طور دائم و به عنوان همراه با کودک‌شان باشند، برای همین از ما خواستند در ازای دریافت پول این کار را برایشان انجام دهیم و ما هم پذیرفتیم.

دو زن همچنین در مورد سرنوشت کودک اظهار بی‌اطلاعی کردند و گفتند: ما فقط دو روز با بچه بودیم و نمی‌دانیم چطور از بیمارستان خارج شده است، اما دوشنبه پدر و مادر کودک به ما گفتند او را به حیاط می‌برند تا برایش تنقلات بخرند، بعد از آن هم از آنها خبری نشد برای همین می‌خواستیم از بیمارستان برویم که جلوی ما را گرفتند.

در حال حاضر با دستور بازپرس نهم دادسرای جنایی تهران تحقیقات با بازداشت دو زن ادامه دارد و گروهی از ماموران مسئولیت یافته‌اند فیلم‌ دوربین‌های بیمارستان را بازبینی کنند تا زن و مردی که کودک را به بیمارستان آورده‌اند و او را فرزند خود معرفی کرده‌اند شناسایی شوند. همچنین باید مشخص شود آیا زن و مردی که کودک را از بیمارستان خارج کرده‌اند همان‌هایی بوده‌اند که او را بستری کرده‌اند یا افراد دیگری بوده‌اند. علاوه بر اینها، کشف هویت واقعی کودک نیز در دستور کار است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها