کد خبر: 644492
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

جنایت 5 میلیون تومانی مردی را به چوبه دار نزدیک کرد

متهم مدعی است اگرچه با دوستش به خاطر پنج میلیون تومان اختلاف داشت اما او را نکشته است.

جنایت 5 میلیون تومانی مردی را به چوبه دار نزدیک کرد
کد خبر: 644492
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۲۱:۳۰:۰۰

مردی که دوستش را در پی اختلاف حساب پنج میلیون تومانی به قتل رسانده است، از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش سایت جنایی، متهم که مردی میانسال است ادعا کرد فقط شاهد مرگ دوستش بوده و در این اتفاق نقشی نداشته است. این در حالی است که ردیابی تلفن همراه او و سایر شواهد نشان می‌دهد مرتکب قتل شده است.

دختری یک سال قبل به پلیس شکایت کرد و گفت پدرش گم شده است. او گفت: پدرم به نام مسعود با تاکسی کار می‌کرد. حالا یک روز است از او خبری نداریم.

ماموران تلفن همراه مسعود را ردیابی کردند و متوجه شدند او در روز گم شدن در کرج و شهریار حضور داشته است. این در حالی بود که دختر مسعود به ماموران گفت فردی به نام فردین با پدرش اختلاف حساب داشته. پلیس تلفن همراه فردین را هم بررسی کرد و معلوم شد تلفن همراه او و مسعود در یک زمان و یک مکان آنتن‌دهی داشته است.

در نهایت وقتی فردین بازداشت شد به قتل مسعود اعتراف کرد. فردین گفت به خاطر اینکه نتوانسته بود پولش را از دوستش بگیرد، او را کشت، جسدش را آتش زد و دفن کرد.

با تکمیل تحقیقات و ارسال پرونده به دادگاه کیفری استان تهران، متهم پای میز محاکمه رفت و اتهامات خود را انکار کرد. او گفت: به من القا شد که به قتل اعتراف کنم چون گفته بودند اگر اعتراف کنم دختر مقتول رضایت می‌دهد. البته من شاهد مرگ مسعود بودم، ما در ماشین با هم صحبت می‌کردیم. او قرصی شبیه به استخوان را بلعید و بعد هم حالش بد شد و فوت کرد. من جسد مسعود را دفن کردم و هر هفته هم سر مزارش می‌رفتم اما نمی‌دانم چه کسی سر او را از تنش جدا کرده است. اختلاف حساب ما پنج میلیون تومان بود و آن‌قدر قابل توجه نبود که بخواهم کسی را به خاطرش بکشم.

متهم درباره اینکه چرا سر مقتول از تنش جدا شده است گفت: احتمالاً بعد از اینکه من او را دفن کردم یک نفر آمده و سر او را جدا کرده است. من این کار را نکردم.

بعد از پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را به قصاص به خاطر قتل و پرداخت دیه به خاطر جنایت بر میت محکوم کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها