کد خبر: 643021
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۲:۳۴:۴۶
| |

قتل مردی که از 2 متهم بابت خروج از کشور پول گرفته بود

مقتول به 2 متهم وعده داده بود در قبال 700 میلیون تومان آنها را به صورت قاچاق به کشور ترکیه بفرستد اما به وعده‌اش عمل نکرد و همین موضوع باعث نزاع مرگبار شد.

قتل مردی که از 2 متهم بابت خروج از کشور پول گرفته بود
کد خبر: 643021
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۲:۳۴:۴۶

دو متهم تعقیب که در تلاش برای فرار از کشور ناکام مانده بودند، فردی را که بابت خروج غیرقانونی آنها پول گرفته بود، کشتند.

به گزارش اعتمادآنلاین، در پی وقوع قتل در جنوب شهر تهران و اعلام این خبر به پلیس، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی و میدانی دریافتند مردی حدودا 30 ساله با لباس خانگی داخل منزل به قتل رسیده است. در تن‌پیمایی مقتول اثر 4 ضربه چاقو در ناحیه کمر مشاهده شد. کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی گسترده موفق شدند هویت 2 نفر از متهمان را که وارد منزل مقتول شدند، فاش کنند. آنها سپس مخفیگاه متهمان را شناسایی و این افراد را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهمان در بازجویی اولیه منکر حقایق شدند، اما پس دیدن شواهد موجود ناگزیر لب به اعتراف گشودند.

قاتل اصلی گفت: توسط پلیس تحت تعقیب بودیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم از کشور خارج شویم. با فردی در این رابطه آشنا شدیم و وی گفت در قبال 700 میلیون تومان به صورت قاچاقی ما را به کشور ترکیه می‌فرستد. ما هم پول را به او دادیم، اما 2 ماه گذشت و کاری پیش نرفت تا اینکه به منزل او رفتیم و وقتی طلب پولمان را کردیم با گفتن اینکه پول را نمی‌دهد با ما درگیر شد و من برای اینکه از خود دفاع کنم با چاقو وی را به قتل رساندم.

متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، با توجه به ارتکاب قتل عمد به همراه پرونده و مستندات جمع آوری شده به زندان منتقل شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها