کد خبر: 643055
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

انگیزه قتل در ساختمان نیمه‌کاره؛ طلب ۲ میلیونی یا باخت در قمار

مردی که به اتهام قتل دستگیر شده می‌گوید قاتلان اصلی شاهدانی هستند که او را متهم کرده‌اند.

انگیزه قتل در ساختمان نیمه‌کاره؛ طلب ۲ میلیونی یا باخت در قمار
کد خبر: 643055
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۲۱:۳۰:۰۰

مردی که متهم است در ساختمان نیمه‌کاره مرتکب قتل کارگری شده است دستگیر شد، اما خود را بی‌گناه معرفی می‌کند و می‌گوید شاهدانی که او را متهم می‌کنند قاتل هستند.

به گزارش سایت جنایی، مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران حدود دو ماه پیش به بازپرس کشیک قتل پایتخت اطلاع خبر داده شد. به این ترتیب بازپرس اختیاری که در آن زمان مسئولیت کشیک قتل تهران را بر عهده داشت، همراه کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان اداره تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حاضر شدند.

مقتول مرد جوانی بود که چند ساعت قبل در ساختمانی نیمه‌کاره مورد اصابت چاقو قرار گرفته و دیگر کارگران او را به بیمارستان رسانده بودند اما اقدامات پزشکی برای نجات جانش موثر واقع نشده و او روی تخت اورژانسی بیمارستان جانش را از دست داده بود.

به دستور بازپرس اختیاری، تحقیقات از محل حادثه و دوستان مقتول آغاز شد. ماموران پلیس با حضور در ساختمان نیمه‌کاره، صحنه درگیری را بررسی کردند. همچنین از دیگر کارگران که شاهدان درگیری بودند بازجویی کردند. آنها گفتند: مقتول از چند روز پیش با کارگر دیگری اختلاف مالی داشت و در زمان درگیری هم به خاطر همان اختلاف با هم بگومگو کردند و دست آخر کارگر طلبکار با چاقو ضربه‌ای به مقتول زد و فرار کرد.

با به دست آمدن این نتیجه و شناسایی هویت فردی که شاهدان او را عامل قتل معرفی کرده بودند، بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد. در نهایت چند روز قبل متهم در ساختمانی دیگر دستگیر شد.

جوان دستگیرشده با پذیرش اختلاف مالی دو میلیون تومانی با مقتول گفت: در قتل دخالت ندارم و شب حادثه غیر از من چهار نفر دیگر هم در آنجا حضور داشتند که مقتول با آنها قماربازی می‌کرد. مقتول به آنها باخت اما نمی‌خواست پولی را که باخته بود، بدهد. سر همین موضوع با هم درگیر شدند و ماجرا منجر به مرگ او شد.

این متهم ادامه داد: از آنجا که آنها در قتل دست داشتند و می‌دانستند من اختلاف دو میلیون تومانی با مقتول دارم، قتل را گردن من انداختند.

این در حالی است که روی یکی از لباس‌های متهم که شب حادثه به تن داشت، لکه‌های خون پیدا شده است که با وجود شسته شدن لباس‌ها در آزمایش‌های تخصصی قابل تشخیص بود.

متهم در این باره نیز گفت: زمان درگیری روی لباسم خون پاشید؛ اما من در قتل دخالت نداشتم.

با همه انکارها متهم در بازداشت ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد تا تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه یابد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها