کد خبر: 642241
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۰۳:۵۱
| |

کشف جسد یخ‌زده مرد کوهنورد در توچال

شواهد محل کشف جسد حکایت از آن داشت که مرد40 ساله از ارتفاع سقوط کرده و در پی آن در اثر سرما و یخ زدگی جان خود را از دست داده است.

کشف جسد یخ‌زده مرد کوهنورد در توچال
کد خبر: 642241
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۰۳:۵۱

جسد کوهنورد غیرحرفه‌ای بعد از سه روز در ارتفاعات توچال پیدا شد.

به گزارش سایت جنایی، عصر روز جمعه جسد مرد 40 ساله‌ای در ارتفاعات توچال پیدا شد و افرادی که کشف جسد این مرد را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع داند، گفتند جنازه را در دره‌ای پیدا کرده اند.

به این ترتیب ماموران کلانتری 163 ولنجک در محل حادثه که در ارتفاعات توچال بود، حضور یافتند و جسد مردی را در ارتفاعات دیدند که مدارک هویتی همراهش بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که سه روز پیش خانواده آن مرد که حدود 40 سال داشت، مفقودی او را اعلام کرده‌اند.

همچنین شواهد محل کشف جسد حکایت از آن داشت که مرد40 ساله از ارتفاع سقوط کرده و در پی آن در اثر سرما و یخ زدگی جان خود را از دست داده است.

بررسی کارشناسان پزشکی قانونی هم زمان تقریبی مرگ کوهنورد یخ زده را حدود سه روز پیش از کشف جسد اعلام کردند. در حال حاضر نیز جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است و معاینات تخصصی ادامه دارد.

با توجه به شروع فصل سرما به‌ویژه سرمای طاقت فرسایی که در ارتفاعات حتی ممکن است جان کوهنوردان حرفه‌ای را به خطر بیندازد، به کوهنوردان غیرحرفه‌ای توصیه اکید می‌شود که از رفتن به کوه به طور انفرادی خودداری کنند چون علاوه بر هر گونه حادثه معمول، یخ زدگی جان کوهنوردان را تهدید می‌کند و ممکن است منجر به مرگ آنها شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها