کد خبر: 640901
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۰۷:۵۲:۰۴
| |

معمای کشف جسد زن ثروتمند بعد از 2 سال

جسد زنی ثروتمند بعد از 2 سال در خانه‌اش پیدا شد اما هنوز معلوم نیست او چگونه فوت شده است.

معمای کشف جسد زن ثروتمند بعد از 2 سال
کد خبر: 640901
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۰۷:۵۲:۰۴

همزمان با کشف جسد زن‌سالخورده و تنها در آپارتمان لوکس‌اش، پرونده‌ای پیچیده روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت.

به گزارش «ایران»، 21 آبان امسال مرد جوانی که مدعی بود خاله 70 ساله و ثروتمندش از 2 سال قبل ناپدید شده است همراه مأمور کلانتری به برج شیکی در غرب تهران رفت و با نشان دادن حکم قضایی خواهان ورود به خانه زن شد، اما به محض ورود به خانه او با جسدش در حالی که دچار فساد نعشی شده بود، روبه‌رو شد.

 با کشف جسد، موضوع به بازپرس موسی رضازاده اعلام شد و تیم جنایی راهی محل شدند. مرد جوان گفت: خاله‌ام زن ثروتمندی است که بعد از مرگ شوهرش در این خانه بزرگ به‌تنهایی زندگی می‌کرد. از اواسط سال 1400 خاله‌ام به طرز مرموزی ناپدید شد. اوایل تصور می‌کردیم به سفر رفته است اما وقتی خبری از او نشد مادرم به عنوان امین اموال خاله‌ام از دادگاه حکم گرفت و امروز من به وکالت از طرف مادرم به خانه خاله‌ام آمدم تا اموالش را صورت‌جلسه کنیم که با جسد او روبه‌رو شدیم.

متخصصان پزشکی قانونی در محل حادثه اعلام کردند که از زمان مرگ مدت زیادی می‌گذرد. در بازرسی از یخچال خانه، بطری شیری به دست آمد که تاریخ روی آن مهر سال 1400 بود. این موضوع نشان می‌داد که وی تا مهر سال 1400 زنده بوده است.اما سؤالی که ذهن تیم تحقیق را به خود جلب کرد این بود که اگر او در خانه‌اش به هر دلیلی فوت کرده بود، چرا بوی تعفن و فساد نعشی به مشام همسایه‌های برج نرسیده است.

از طرفی چرا در این مدت نگهبان برج در رابطه با وضعیت وی تحقیق نکرده بود و چرا خانواده‌اش به خانه او در این مدت سر نزده بودند.بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته برج و انتقال جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی و تحقیقات تکمیلی را صادر کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها