کد خبر: 640526
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

مرد معتاد زیر غلتک آسفالت له شد و مرد

بازپرس جنایی دستور داد مقصران مرگ مرد معتاد که زیر غلتک آسفالت جانش را از دست داده است شناسایی شوند.

مرد معتاد زیر غلتک آسفالت له شد و مرد
کد خبر: 640526
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۳۰:۰۰

مرگ دلخراش یک معتاد زیر غلتک آسفالت به بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شد و او دستور شروع تحقیقات برای شناسایی مقصر احتمالی حادثه را صادر کرد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران یکی از کلانتری‌های پایتخت مرگ دلخراش مرد معتادی را به بازپرس کشیک قتل تهران خبر دادند. آنها در تماس با تلفن بازپرس کشیک، به بازپرس امیرحسین علیمردان گفتند از سوی کارگرانی که در حال تعمیر آسفالت جاده امام رضا (ع) در محدوده خاوران بودند، از مرگ یک معتاد مطلع شدند که زیر غلتک آسفالت پرس شده و جان باخته بود.

به این ترتیب بازپرس علیمردان دستور حضور متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل حادثه را صادر کرد.

پس از تحقیقات اولیه در محل، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. در حال حاضر به دستور بازپرس جنایی شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات در مورد این مرگ ادامه دارد تا مقصران احتمالی حادثه مشخص شوند. این در حالی است که شاهدان در تحقیقات اولیه گفته‌اند: این مرد تلو‌تلوخوران راه می‌رفت و یک‌دفعه زیر غلتک آسفالت افتاد و تا خواستیم اقدامی برای نجات جان او انجام دهیم کار از کار گذشته بود.

یکی از دستوراتی که بازپرس جنایی صادر کرده بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته محدوده‌ای است که این اتفاق مرگبار در آن رخ داده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها