کد خبر: 640743
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۰۷:۳۴:۲۸
| |

کشف جسد خانم معلم تنها

در بررسی‌های اولیه به‌نظر می‌رسد زن میانسال به‌علت گازگرفتگی یا به دلیل از دست دادن تعادلش به زمین خورده و جان‌باخته است.

کشف جسد خانم معلم تنها
کد خبر: 640743
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۰۷:۳۴:۲۸

جسد خانم معلمی که تنها زندگی می‌کرد در حمام خانه‌اش کشف شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، شامگاه یکشنبه 21 آبان، زن جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: من ساکن خانه‌ای در خیابان کارون هستم. همسایه‌مان خانم معلم 52 ساله‌ای است که بشدت منظم و وقت‌شناس است. او هر شب سر ساعت کیسه زباله‌هایش را بیرون خانه می‌گذارد و هر روز صبح هم سر ساعت برای خرید نان از خانه خارج می‌شود.

خانم معلم به‌تنهایی زندگی می‌کند و هروقت هم که قصد مسافرت داشته باشد به همسایه‌ها خبر می‌دهد. اما چند روزی است که او را ندیده‌ام و از او خبری نیست نه برای خرید نان از خانه خارج شده و نه برای گذاشتن زباله.

 امروز هم چند نفر از همکارانش به خانه آمدند و مدعی هستند او سرکار هم نرفته است به‌همین دلیل نگرانش هستم و تصور می‌کنم اتفاقی برایش افتاده باشد.

به‌دنبال این تماس موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و پس از هماهنگی‌های قضایی مأموران پلیس وارد خانه خانم معلم شدند. آنها با ورود به خانه با جسد خانم معلم در حمام خانه‌اش در حالی مواجه شدند که روی سرش آثار شکستگی و روی زمین لکه‌های خون دیده می‌شد.

در بررسی‌های اولیه به‌نظر می‌رسد که وی به‌علت گازگرفتگی یا به دلیل از دست دادن تعادلش به زمین خورده و جان‌باخته است.

 با این حال برای بررسی علت اصلی مرگ و تحقیقات بیشتر جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا با اعلام نتیجه پرونده تکمیل شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها